Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
-
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Een wonderlijk bericht van een RF'ster.
Laat 's Heeren lof ten hemel rijzen
Hoe goed is 't onze God te prijzen
Laat 's Heeren lof ten hemel rijzen
Hoe goed is 't onze God te prijzen
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- oesterschelpje
Een hele mooie kaart van een RFster!

Teveel om op te noemen:
Met mijn vrouw de stad in geweest en heb weer twee paar schoenen, een jasje en een korte broek erbij.
Verder vandaag op pad geweest en met twee krielkipjes thuis gekomen zodat die ene niet meer eenzaam in zijn hok zit.
Ten slotte ontdekte ik dat de eitjes van de zebravinken zijn uitgekomen, er zat leven in het nestje.
Met mijn vrouw de stad in geweest en heb weer twee paar schoenen, een jasje en een korte broek erbij.
Verder vandaag op pad geweest en met twee krielkipjes thuis gekomen zodat die ene niet meer eenzaam in zijn hok zit.
Ten slotte ontdekte ik dat de eitjes van de zebravinken zijn uitgekomen, er zat leven in het nestje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
2 uitnodigingen
patroon voor een baret http://hobby.blogo.nl/2011/03/01/patroo ... ing-baret/ en stof voor zo'n apparaat. Nu nog de moed om eraan te beginnen. Ik geloof dat het een beetje te complex voor me is.
Een negatief zorgelijk bericht van de chirurg!
Voor vragen hierover uit belangstelling, stuur dan even
een pb ?
Voor vragen hierover uit belangstelling, stuur dan even
een pb ?
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4

Met al die laptops in huis eindelijk van het gezeur met die kabels af.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
VVV bonnen.
En ik weet al hoe ik ze ga besteden.
Ik zoek nog iets waarmee ik boven op een simpele manier downloads kan luisteren
En dan liefst iets wat ik makkelijk kan meenemen naar andere vertrekken

m'n digipas.
Die ma van mij kan echt zo vreeslijk goed zoeken.
Ik hoop maar dat die kunst erfelijk is, en dat die erfelijkheid binnenkort gaat werken.
Die ma van mij kan echt zo vreeslijk goed zoeken.

Ik hoop maar dat die kunst erfelijk is, en dat die erfelijkheid binnenkort gaat werken.
- Neeltje Jans
Ziet er leuk uit!Zita schreef:patroon voor een baret http://hobby.blogo.nl/2011/03/01/patroo ... ing-baret/ en stof voor zo'n apparaat. Nu nog de moed om eraan te beginnen. Ik geloof dat het een beetje te complex voor me is.
Neeltje Jans, moeder van 4
- Neeltje Jans
Een MP3-player? Die heb je al vanaf zo'n 15 euro (kwaliteit is niet je van het, maar dat ligt er maar net aan wat je wilt, en wat je beluistert)helma schreef:VVV bonnen.![]()
Wat ik sowieso al niet snap, is dat het gat een diameter van 14 centimeter moet hebben. Dan kom ik op een omtrek van 44 centimeter (pi * diameter). Mijn hoofd is toch wel gauw 13 centimeter omvangrijker, en is niet heel wanstaltig. Om het gat ga je nog een bandje naaien, dus het wordt nog kleiner.Neeltje Jans schreef:Ziet er leuk uit!Zita schreef:patroon voor een baret http://hobby.blogo.nl/2011/03/01/patroo ... ing-baret/ en stof voor zo'n apparaat. Nu nog de moed om eraan te beginnen. Ik geloof dat het een beetje te complex voor me is.

- Neeltje Jans
Hm.. zo goed had ik niet gekeken, lijkt me inderdaad vreemd... zou het eerst eens met een oude sloop ofzo proberen voor je je schaar in mooie stof zet!Zita schreef: Wat ik sowieso al niet snap, is dat het gat een diameter van 14 centimeter moet hebben. Dan kom ik op een omtrek van 44 centimeter (pi * diameter). Mijn hoofd is toch wel gauw 13 centimeter omvangrijker, en is niet heel wanstaltig. Om het gat ga je nog een bandje naaien, dus het wordt nog kleiner.
preken.Neeltje Jans schreef:Een MP3-player? Die heb je al vanaf zo'n 15 euro (kwaliteit is niet je van het, maar dat ligt er maar net aan wat je wilt, en wat je beluistert)helma schreef:VVV bonnen.![]()
En het liefst wil ik even een preek opzoeken; downloaden en mee naar boven nemen.
Nu kan ik alleen beneden luisteren; maar soms moet ik ook boven wat doen

- Neeltje Jans
Nou dan is een MP3 speler ideaal! Neem je in je zak overal mee naartoe.