gaat t weer een beetje met je Lassie?helma schreef:Lassie schreef:Verdrietig, down, pijn, teleurstelling.... kortom niet zo lekker. Maar toch ook wel dankbaar.
Sterkte!
gaat t weer een beetje met je Lassie?helma schreef:Lassie schreef:Verdrietig, down, pijn, teleurstelling.... kortom niet zo lekker. Maar toch ook wel dankbaar.
naar ouwehand? dan heb ik nog een gratis kaartje voor je....Lassie schreef:helaas... er zijn ook fijne momenten maar het gaat gewoon even niet en dat is vervelend voor mensen die buiten je staan. Ik moet gewoon veel activiteiten gewoon aan me voorbij laten gaan omdat ik er gewoon de energie niet voor heb.
En als ik me goed voel wil ik er gewoon voor m'n familie/vrienden zijn.
Morgen lekker samen met m'n man en een goede vriendin naar de dierentuin. Heb er nu al zin in.
nee, dichterbij (we gaan op de fiets). En we hebben 3 vrijkaartjes.MarthaMartha schreef:naar ouwehand? dan heb ik nog een gratis kaartje voor je....Lassie schreef:helaas... er zijn ook fijne momenten maar het gaat gewoon even niet en dat is vervelend voor mensen die buiten je staan. Ik moet gewoon veel activiteiten gewoon aan me voorbij laten gaan omdat ik er gewoon de energie niet voor heb.
En als ik me goed voel wil ik er gewoon voor m'n familie/vrienden zijn.
Morgen lekker samen met m'n man en een goede vriendin naar de dierentuin. Heb er nu al zin in.
Haha, ik ook, wij deden Monopoly.helma schreef:
happy
vanavond met de kids Levensweg gedaan en verloren
Sterkte Maria (en Lassie, hoe gaat het met jou?)!Mariavt schreef:Verdrietig nerveus gewoon niet lekker in mijn vel,pijn enz...
gecondoleerd. Sterkte.Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
dat zijn moeilijke dingen ja. Gecondoleerd!Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Lassie schreef:gecondoleerd. Sterkte.Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Ichtus schreef:Lassie schreef:gecondoleerd. Sterkte.Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Sterkte jullie allebeihelma schreef:dat zijn moeilijke dingen ja. Gecondoleerd!Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.
Vorig jaar op deze dag trouwden mijn schoonzus en zwager
3 maanden later stierf hij....
dat geeft vandaag ook best veel gedachten
Gecondoleerd, Mister!Mister schreef:Bedroefd. Vandaag hebben we opa begraven.