(krijg je allemaal warme lavastenen op je rug gedeponeerd en daar wordt je dan hééééél

O? De steunzolen van mijn kind worden pássend gemaakt.Ichtus schreef:Is dat even sufhenriët schreef:een telefoongesprek met iemand die daardoor de afslag miste![]()
Mijn nieuwe aanwinsten zijn een blouse en schoenen.
Altijd weer drama om schoenen te kopen waar ook steunzolen in moeten kunnen.
of courseLuther schreef:Zo, zo, en vind Jean dat ook...????henriët schreef:(ben blij dat ik zelf de ruimte krijg, zelf uit te kiezen met wie ik wandel.....![]()
![]()
)
![]()
In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.
voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
Juist...zoiets dacht ik al. Vandaar mijn reactie. Hopelijk mag je de tent veel gebruiken!fluitje schreef:voor feesten en partijen in de vernieuwde tuin.Wilma van den Berg schreef:In verband met?!fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.....
(straks belijdenisdiensten van mijn kinderen in combinatie met verloving en verjaardagen)
Ik denk dat het bij elke steunzolen ook zo is, dat ze de vorm hebben van een schoen.Hinde schreef:O? De steunzolen van mijn kind worden pássend gemaakt.Ichtus schreef:Is dat even sufhenriët schreef:een telefoongesprek met iemand die daardoor de afslag miste![]()
Mijn nieuwe aanwinsten zijn een blouse en schoenen.
Altijd weer drama om schoenen te kopen waar ook steunzolen in moeten kunnen.
Doen ze dat bij volwassenen niet?
52,95?fluitje schreef:Een party-tent van 3 x 6 meter.
fluitje schreef:![]()
Ik heb toestemming
![]()
Jammer zeg, welke motor?helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
in de vorm van een in de soep gedraaide moter
O oo Ik leef met je mee....helma schreef:wederom een fikse financiële tegenvaller
in de vorm van een in de soep gedraaide moter