JolandaOudshoorn schreef:...ik eindelijk weer online ben???![]()
![]()
gezellig, wbJolandaOudshoorn schreef:...ik eindelijk weer online ben???![]()
![]()
kijk s aan, en jij wacht ze op???MarthaMartha schreef:... Helma en haar man onderweg zijn naar Nederland?
... ws. vannacht ergens thuis hopen te komen?
Ik heb al netjes het verzoek gekregen om niet 's morgens vroeg op de stoep te staan ................. wat natuurlijk heeeeeel erg uitnodigend ishenriët schreef:kijk s aan, en jij wacht ze op???MarthaMartha schreef:... Helma en haar man onderweg zijn naar Nederland?
of gaan de kinderen morgen weg...??
slechterik..........Auto schreef:Ik heb al netjes het verzoek gekregen om niet 's morgens vroeg op de stoep te staan ................. wat natuurlijk heeeeeel erg uitnodigend ishenriët schreef:kijk s aan, en jij wacht ze op???MarthaMartha schreef:... Helma en haar man onderweg zijn naar Nederland?
of gaan de kinderen morgen weg...??
SLECHTERIK? ooooohMarthaMartha schreef: slechterik..........
Wij hebben heerlijk geslapen, en zeker niet staan wachten.
Vandaag hou ik ze nog mooi een poosje hier.
We kijken hoe het loopt.
Auto, hoe laat breng jij die van jou terug?
Ik het gisteravond reuzegezellig vond (jammer dat m'n man er niet bij was want die had genoten). Dat ik Daphne's raad opgevolgd heb. De tijd om was voordat ik er erg in had.Daphne schreef:
Be yourself, meer hoef je niet te zijn of te doen. Alleen is wel wat minder gezellig, maar dat overleef je ook echt wel! Succs en geniet er stiekem maar van!
Dat doe je goed Albion! Ik hoop dat je geen cola-light hebt gedronken?albion schreef:Ik het gisteravond reuzegezellig vond (jammer dat m'n man er niet bij was want die had genoten). Dat ik Daphne's raad opgevolgd heb. De tijd om was voordat ik er erg in had.Daphne schreef:
Be yourself, meer hoef je niet te zijn of te doen. Alleen is wel wat minder gezellig, maar dat overleef je ook echt wel! Succs en geniet er stiekem maar van!
Het opperhoofdAuto schreef:SLECHTERIK? ooooohMarthaMartha schreef: slechterik..........
Wij hebben heerlijk geslapen, en zeker niet staan wachten.
Vandaag hou ik ze nog mooi een poosje hier.
We kijken hoe het loopt.
Auto, hoe laat breng jij die van jou terug?![]()
![]()
je denkt toch niet dat ik in de regen voor hun deur ga staan ....![]()
Nou het zal na enen worden, want dan is het opperhoofd hier weer thuis
Daphne schreef:Dat doe je goed Albion! Ik hoop dat je geen cola-light hebt gedronken?albion schreef:Ik het gisteravond reuzegezellig vond (jammer dat m'n man er niet bij was want die had genoten). Dat ik Daphne's raad opgevolgd heb. De tijd om was voordat ik er erg in had.Daphne schreef:
en daar kwam je achter nadat je een slok genomen had?aritha schreef:Wist je dat mijn buurvrouw 'Helma'weer terug is van vakantie?
En dat ik 'melk en honing'van haar gekregen heb. Zomaar.
En dat ik dacht dat ik het op kon drinken...
maar dat het voor onder de douche is.
Hendrikus schreef:en daar kwam je achter nadat je een slok genomen had?aritha schreef:Wist je dat mijn buurvrouw 'Helma'weer terug is van vakantie?
En dat ik 'melk en honing'van haar gekregen heb. Zomaar.
En dat ik dacht dat ik het op kon drinken...
maar dat het voor onder de douche is.