De aanmeldingen lopen nog niet storm, TiberiusTiberius schreef:Mocht je iemand zijn of kennen die het forum technisch kan beheren, dan houden we ons heel graag aanbevolen.

De aanmeldingen lopen nog niet storm, TiberiusTiberius schreef:Mocht je iemand zijn of kennen die het forum technisch kan beheren, dan houden we ons heel graag aanbevolen.
Nee hoor, ik log alleen in via onze vaste home pc en heb er vrijwel dagelijks last van.Chrisje72 schreef: Misschien extra info: ik gebruik tapatalk. En heb daarin weer meerdere forums. Misschien zit daar een clue.
Volgens mij werkt tapatalk niet met cookies, het is wel het proberen waar om als ik het weer heb de cache data te verwijderen van tapatalkrefo schreef:Is het niet een cookie-dingetje?
Het lijkt erop dat RF je niet als oude bekende herkent bij het starten.
Bedankt voor je antwoord. Zo heb ik een beetje het idee van de schaalgrootte.
Ik heb het vermoeden dat het misschien door een test met een vulnerability-scanner komt.
Daarom heb ik gevraagd om de login-url van de scanning uit te zonderen. Je hoort wanneer dit gedaan is, dan kunnen we kijken of het daarna nog optreedt.
aha, Qualys oid... ja als die willekeurig met allerlei gebruikersnamen gaat goochelen..Tiberius schreef:Nieuw antwoord:
Bedankt voor je antwoord. Zo heb ik een beetje het idee van de schaalgrootte.
Ik heb het vermoeden dat het misschien door een test met een vulnerability-scanner komt.
Daarom heb ik gevraagd om de login-url van de scanning uit te zonderen. Je hoort wanneer dit gedaan is, dan kunnen we kijken of het daarna nog optreedt.