k begrijp niet wat je schrijft...melissa schreef:ach ja ik mot ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.........ik daar geen pufin het!!!!!
Wist je dat ...[7]
Re: Wist je dat ...[7]
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hihi, zij moet ook een praktijk toets maken..dat bedoeld ze!!!!!Daphne schreef:k begrijp niet wat je schrijft...melissa schreef:ach ja ik mot ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.........ik daar geen pufin het!!!!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- monique
mmm ja ik ook boehoe
wist je dat ,kk net heb getracteerd voor de klas
dat ik heel hard heb gelachen omdat ze heeeeeeel groot waren geworden in de over (frikandellen met bladerdeeg) haha
wist je dat ,kk net heb getracteerd voor de klas
dat ik heel hard heb gelachen omdat ze heeeeeeel groot waren geworden in de over (frikandellen met bladerdeeg) haha
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
..dat ik soms ff niet lekker in mijn vel zit, en dan helemaal niet weet waardoor het komt! het is echt heel gek! nu heb ik het gelukkig niet! maar soms zomaar opeens! is echt zo iritant! hebben jullie dat ok wel is????
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
het kàn te maken hebben met je leeftijd...judith schreef:..dat ik soms ff niet lekker in mijn vel zit, en dan helemaal niet weet waardoor het komt! het is echt heel gek! nu heb ik het gelukkig niet! maar soms zomaar opeens! is echt zo iritant! hebben jullie dat ok wel is????
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja, ouderdom komt met gebreken, nietwaarhenriët schreef:het kàn te maken hebben met je leeftijd...judith schreef:..dat ik soms ff niet lekker in mijn vel zit, en dan helemaal niet weet waardoor het komt! het is echt heel gek! nu heb ik het gelukkig niet! maar soms zomaar opeens! is echt zo iritant! hebben jullie dat ok wel is????
~~Soli Deo Gloria~~
ik steeds van het rf afknal....
het steeds inloggen steeds meer zat raak...
...

het steeds inloggen steeds meer zat raak...
...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ze willen je niet meer op rf hebben denk ik................henriët schreef:ik steeds van het rf afknal....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee, denk je,Rens schreef:ze willen je niet meer op rf hebben denk ik................henriët schreef:ik steeds van het rf afknal....![]()
![]()
![]()
dan heb ik liever dat ze dat even melden.....
wat zou de reden zijn dan hè, zit je je af te vragen... doe ik wat fout...
als reactie op de kleine lettertjes: ik denk dat het een netwerkfoutje is..............henriët schreef:nee, denk je,Rens schreef:ze willen je niet meer op rf hebben denk ik................henriët schreef:ik steeds van het rf afknal....![]()
![]()
![]()
dan heb ik liever dat ze dat even melden.....
wat zou de reden zijn dan hè, zit je je af te vragen... doe ik wat fout...
Moderatorbericht:
mh, zie ik t meteen wat zonniger inRens schreef: als reactie op de kleine lettertjes: ik denk dat het een netwerkfoutje is..............
Of heeft je man KlikTime geïnstalleerd?henriët schreef:mh, zie ik t meteen wat zonniger inRens schreef: als reactie op de kleine lettertjes: ik denk dat het een netwerkfoutje is..............
Dan heeft hij tenminste gestreken overhemden.
WHAHATiberius schreef:Of heeft je man KlikTime geïnstalleerd?henriët schreef:mh, zie ik t meteen wat zonniger inRens schreef: als reactie op de kleine lettertjes: ik denk dat het een netwerkfoutje is..............
Dan heeft hij tenminste gestreken overhemden.
dat heeft hij toch wel hoor,
nee nee, zoiets stelt hij voor mij heus niet in hè, elkaar een beetje vrijlaten kan geen kwaad
...ik net heel hard heb staan grinneken, alvorens ik met een 'boos'gezicht de badkamer inliep..
...ik even naar de slager ging, is hier aan de overkant, recht tegenover, dus haalde ik wat en jetje mocht 'oppassen'(klinkt natuurlijk heel gewichtig, maar of ik nu iets in de tuin rechtzet of ik loop effe bij de slager, is om t even;))
kom ik terug... denk ik, griebel, waar zitten ze.. zijn ze samen in (gelukkig leeg, zo slim was madame nog...!) bad geklommen... en dat in 2 minuten tijd!!!!
...ik even naar de slager ging, is hier aan de overkant, recht tegenover, dus haalde ik wat en jetje mocht 'oppassen'(klinkt natuurlijk heel gewichtig, maar of ik nu iets in de tuin rechtzet of ik loop effe bij de slager, is om t even;))
kom ik terug... denk ik, griebel, waar zitten ze.. zijn ze samen in (gelukkig leeg, zo slim was madame nog...!) bad geklommen... en dat in 2 minuten tijd!!!!
hahahahaha HEERlijk!!!