Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Mooi! Heb je een fotootje om ons mee te laten genieten?Margriet schreef:Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw
Bij mijn zusje in Oostenrijk ook al. Ze smsde net dat ze nog nooi zoveel sneeuw had gezien. Was vannacht alweer 40 cm bij gevallen. Hoe zou 'onze' Democritus het makenMargriet schreef:Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw

Gijs83 schreef:Bij mijn zusje in Oostenrijk ook al. Ze smsde net dat ze nog nooi zoveel sneeuw had gezien. Was vannacht alweer 40 cm bij gevallen. Hoe zou 'onze' Democritus het makenMargriet schreef:Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw
Niks van jou bij. Momenteel is Democritus maar van één persoon

freek schreef:Gijs83 schreef:Bij mijn zusje in Oostenrijk ook al. Ze smsde net dat ze nog nooi zoveel sneeuw had gezien. Was vannacht alweer 40 cm bij gevallen. Hoe zou 'onze' Democritus het makenMargriet schreef:Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw
Niks van jou bij. Momenteel is Democritus maar van één persoon

- MarthaMartha
Mister schreef:freek schreef:Gijs83 schreef:Bij mijn zusje in Oostenrijk ook al. Ze smsde net dat ze nog nooi zoveel sneeuw had gezien. Was vannacht alweer 40 cm bij gevallen. Hoe zou 'onze' Democritus het makenMargriet schreef:Sneeuw, sneeuw ..en nog eens sneeuw
Niks van jou bij. Momenteel is Democritus maar van één persoon![]()
![]()

Die maakte het gisteren om 18.00 uur nog prima...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wááááááát.........dat betekent ruim 24 uur geen contact meer?MarthaMartha schreef:Die maakte het gisteren om 18.00 uur nog prima...
- MarthaMartha
Kun je nagaan hoe ik er nu aan toe ben....jvdg schreef:Wááááááát.........dat betekent ruim 24 uur geen contact meer?MarthaMartha schreef:Die maakte het gisteren om 18.00 uur nog prima...

Tsjonge, tsjonge, nou, nou.......MarthaMartha schreef:Kun je nagaan hoe ik er nu aan toe ben....jvdg schreef:Wááááááát.........dat betekent ruim 24 uur geen contact meer?MarthaMartha schreef:Die maakte het gisteren om 18.00 uur nog prima...

ontwenningsverschijnselen kunnen zeer heftig zijnjvdg schreef:Tsjonge, tsjonge, nou, nou.......MarthaMartha schreef:Kun je nagaan hoe ik er nu aan toe ben....jvdg schreef:Wááááááát.........dat betekent ruim 24 uur geen contact meer?MarthaMartha schreef:Die maakte het gisteren om 18.00 uur nog prima...

~~Soli Deo Gloria~~
de zon!
*hoopt op een zonnige dag
*hoopt op een zonnige dag
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Bijna strákblauwe lucht met een enkele veerbewolking, en vólop ZON bij 8 graden hier, alleen wel met stevige wind.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- MarthaMartha
Hendrikus schreef: ontwenningsverschijnselen kunnen zeer heftig zijn

dat zijn ze gewoon

Een flat, nog een flat en nog een flat.. ow en het Driestar college.. en de Pabo..
wel een heel rustig Driestar CollegeDroelie schreef:Een flat, nog een flat en nog een flat.. ow en het Driestar college.. en de Pabo..

woon jij in het internaat ofzo??
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.