MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.

't Was overigens heerlijk!
MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
Fijn zulke buren!!MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
je bent toch niet per ongeluk mijn buurvrouw hé? al die nicknames ook :mrgreen:Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.We zijn geen buren, maar toch hebben we hetzelfde gegeten. Rara hoe kan dat?
![]()
je kinderen vinden die frituurpan vast niet erg!JolandaOudshoorn schreef:Fijn zulke buren!!MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
Wij eten straks soep en zetten de frituurpan maar even aan. Ik moet vanavond weg en vandaag was best een drukke dag, dus dan is koken teveel. (wanneer ben ik weer normaal: )
MarthaMartha schreef:je kinderen vinden die frituurpan vast niet erg!JolandaOudshoorn schreef:Fijn zulke buren!!MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
Wij eten straks soep en zetten de frituurpan maar even aan. Ik moet vanavond weg en vandaag was best een drukke dag, dus dan is koken teveel. (wanneer ben ik weer normaal: )
Tsja, hier moet je verder zelf maar over nadenken....MarthaMartha schreef:je bent toch niet per ongeluk mijn buurvrouw hé? al die nicknames ook :mrgreen:Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.We zijn geen buren, maar toch hebben we hetzelfde gegeten. Rara hoe kan dat?
![]()
kom je op de meeting?Wilma van den Berg schreef:Tsja, hier moet je verder zelf maar over nadenken....MarthaMartha schreef:je bent toch niet per ongeluk mijn buurvrouw hé? al die nicknames ook :mrgreen:Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.We zijn geen buren, maar toch hebben we hetzelfde gegeten. Rara hoe kan dat?
![]()
Als je de uitkomst hebt dan hoor ik het wel
zAL IK VOLGENDE WEEK VOOR JE KOKEN, HOEF JE 'T ZONDAG ALLEEN MAAR OP TE WARMEN....JolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:je kinderen vinden die frituurpan vast niet erg!JolandaOudshoorn schreef:Fijn zulke buren!!MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
: nee, je hebt gelijk
Direct toen er een topic over geopend werd heb ik me afgemeld omdat er al andere dingen zijn die mijn aandacht vragen (mijn agenda staat heel erg vol!)...MarthaMartha schreef:kom je op de meeting?Wilma van den Berg schreef:Tsja, hier moet je verder zelf maar over nadenken....MarthaMartha schreef:je bent toch niet per ongeluk mijn buurvrouw hé? al die nicknames ook :mrgreen:Wilma van den Berg schreef:We zijn geen buren, maar toch hebben we hetzelfde gegeten. Rara hoe kan dat?
![]()
Sterkte Jolanda!JolandaOudshoorn schreef:Fijn zulke buren!!MarthaMartha schreef:'k Had alles ingeslagen voor rijst met een prutje.... stond klaar om te gaan koken en toen schoof de buurvrouw een bord chili con carne naar binnen.......... warm en wel..... 't was heerlijk.
Heb je kinderen? hoe oud ben je? heb je mijn voordeur of achterdeursleutel?Wilma van den Berg schreef:Direct toen er een topic over geopend werd heb ik me afgemeld omdat er al andere dingen zijn die mijn aandacht vragen...MarthaMartha schreef:kom je op de meeting?Wilma van den Berg schreef:Tsja, hier moet je verder zelf maar over nadenken....MarthaMartha schreef: je bent toch niet per ongeluk mijn buurvrouw hé? al die nicknames ook :mrgreen:
Dus: MarthaMartha, je moet het dus echt uitpluizen![]()
MarthaMartha schreef:Heb je kinderen? hoe oud ben je? heb je mijn voordeur of achterdeursleutel?Wilma van den Berg schreef:Direct toen er een topic over geopend werd heb ik me afgemeld omdat er al andere dingen zijn die mijn aandacht vragen...MarthaMartha schreef:kom je op de meeting?Wilma van den Berg schreef: Tsja, hier moet je verder zelf maar over nadenken....
Wilma van den Berg schreef:MarthaMartha schreef:Heb je kinderen? hoe oud ben je? heb je mijn voordeur of achterdeursleutel?Wilma van den Berg schreef:Direct toen er een topic over geopend werd heb ik me afgemeld omdat er al andere dingen zijn die mijn aandacht vragen...MarthaMartha schreef: kom je op de meeting?
![]()
![]()
Wat eten wij vanavond???... Wij gaan saampjes wokken!!! Heerlijk.Lassie schreef:aangebrande kip (sla met gekookte aardapelen) tsja.. je moet mannen ook niet laten koken.: