Klopt helemaal, maar mijn geniale brein compenseert .e korthei. van mijn on.er.anen.Hendrikus schreef:jaja, hebben die broeken het weer gedaan... je benen zijn gewoon te kortjvdg schreef:Twee te lange lange broeken.
Vrijdag ophalen.

Klopt helemaal, maar mijn geniale brein compenseert .e korthei. van mijn on.er.anen.Hendrikus schreef:jaja, hebben die broeken het weer gedaan... je benen zijn gewoon te kortjvdg schreef:Twee te lange lange broeken.
Vrijdag ophalen.
probeer eens de alt en de control toets tegelijk in te drukken, vaak gaan problemen met letters en zo dan wel over.jvdg schreef:Klopt helemaal, maar mijn geniale brein compenseert .e korthei. van mijn on.er.anen.Hendrikus schreef:jaja, hebben die broeken het weer gedaan... je benen zijn gewoon te kortjvdg schreef:Twee te lange lange broeken.
Vrijdag ophalen.
Vliegen opgezogen toetsen dan weer terug uit de vuilnisbak in je toetsenbord?DirkM schreef:probeer eens de alt en de control toets tegelijk in te drukken, vaak gaan problemen met letters en zo dan wel over.jvdg schreef:Klopt helemaal, maar mijn geniale brein compenseert .e korthei. van mijn on.er.anen.Hendrikus schreef:jaja, hebben die broeken het weer gedaan... je benen zijn gewoon te kortjvdg schreef:Twee te lange lange broeken.
Vrijdag ophalen.
Ja, zo is het, maar voor the time being is het een mooie oefening om .e . in mijn geschrijf te vermij.en.DirkM schreef:Sorry, ik wist niet dat je toetsenbord zo in de verstrooiing was.
parsifal schreef:
De zak dan, niet het meisje.
Marnix schreef:Daarom zit er dan ook een jongedame op
Voor de ouderen zijn er de Prominent-relaxfauteuil
Die zijn lelijkMarnix schreef:Daarom zit er dan ook een jongedame op
Voor de ouderen zijn er de Prominent-relaxfauteuil
Dit is echt zo'n geval waarvan ik denk: erg leuk voor een ander.parsifal schreef:![]()