PrekenWeb.nl

Orckie

Bericht door Orckie »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Kijk, na "in de grond geboord" is het nu "mislukt". Dit vind ik een ongelukkige doorkruising van de bezinning van de initiatiefnemers.

Verder sluit ik mij aan bij wat Memento schreef.

Ik blijf erbij dat het beter is dit topic te sluiten.
Adrianus het is ongelofelijk dat je in zo'n korte tijd meer gepost heb dan ik in het dubbele daarvan...

(kijk, da's lekker off-topic)
Kislev

Bericht door Kislev »

Oorspronkelijk gepost door Adrianus
Dit vind ik een ongelukkige doorkruising van de bezinning van de initiatiefnemers.
Ik zeg niets ten nadele van de initiatiefnemers. Helemaal niet, vond het een goed initiatief. Maar de tijd is er blijkbaar nog niet rijp voor.

[Aangepast op 30/3/04 door Kislev]
LOTR

Bericht door LOTR »

Nou, de anti-internetlobby in christelijk Nederland heeft zijn zin weer gekregen. Prekenweb.nl is uit de lucht doordat er op allerlei vergroeide kerkelijke tenen werd getrapt. Veel mensen vinden een angstig en betuttelend standpunt van de Generale Kletsclub blijkbaar weer belangrijker dan het verspreiden van het evangelie.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door jacob
volgens mij wordt er nog helemaal niks de grond in geboord, althans niet door iedereen.

laten we nou gewoon eerst maar even afwachten en niet te vroeg conclusies trekken.
Het is van mij niet negatief bedoeld, ik vind het juist heel jammer dat dit goede initiatief is stopgezet.
memento

Bericht door memento »

Admin, maggie dicht voordat ik op even hoog niveau als LOTR ga terugreageren...
Kislev

Bericht door Kislev »

Dat internet ook.....

[size=-2]Memento, kan het niet laten, sorry: het is iets terugzeggen of reageren en niet terugreageren. [/size]

[Aangepast op 30/3/04 door Kislev]
Plaats reactie