Schitterende foto's (2)
- JolandaOudshoorn
Re: Schitterende foto's (2)
wow corydas! Prachtig! Waar zijn ze gemaakt?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
dat vraag ik me ook af... ik dacht dat ik wat herkende, maar een foto later... bleek dat toch niet echt mogelijk....JolandaOudshoorn schreef:wow corydas! Prachtig! Waar zijn ze gemaakt?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik denk aan Chili...MarthaMartha schreef:dat vraag ik me ook af... ik dacht dat ik wat herkende, maar een foto later... bleek dat toch niet echt mogelijk....JolandaOudshoorn schreef:wow corydas! Prachtig! Waar zijn ze gemaakt?
Zou ook nog Spanje kunnen zijn (het landschap lijkt me wat te leeg om Frankrijk te wezen).Mister schreef:Ik denk aan Chili...MarthaMartha schreef:dat vraag ik me ook af... ik dacht dat ik wat herkende, maar een foto later... bleek dat toch niet echt mogelijk....JolandaOudshoorn schreef:wow corydas! Prachtig! Waar zijn ze gemaakt?
- MarthaMartha
Ik dacht een paar keer het gebied Saastal (hoe schrijf je dat?) in Zwitserland te herkennen, maar met dat meer/zee kan dat niet meer.....Marco schreef:Zou ook nog Spanje kunnen zijn (het landschap lijkt me wat te leeg om Frankrijk te wezen).Mister schreef:Ik denk aan Chili...MarthaMartha schreef:dat vraag ik me ook af... ik dacht dat ik wat herkende, maar een foto later... bleek dat toch niet echt mogelijk....JolandaOudshoorn schreef:wow corydas! Prachtig! Waar zijn ze gemaakt?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
you're rightMarco schreef:Zou ook nog Spanje kunnen zijn (het landschap lijkt me wat te leeg om Frankrijk te wezen).
~~Soli Deo Gloria~~
Yep, Noord-Spanje, de meeste foto's zijn van het Cantabrisch Gebergte. De zevende is trouwens in Portugal. Dat zijn leisteenafgravingen.Hendrikus schreef:you're rightMarco schreef:Zou ook nog Spanje kunnen zijn (het landschap lijkt me wat te leeg om Frankrijk te wezen).
Laatst gewijzigd door Corydoras op 14 okt 2009, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.

De eennalaatste bedoel je? Dat is de Golf van Biskaje.MarthaMartha schreef:Ik dacht een paar keer het gebied Saastal (hoe schrijf je dat?) in Zwitserland te herkennen, maar met dat meer/zee kan dat niet meer.....

Schitterende foto's!
Ten zuiden van Rijssen gemaakt?
Of ten westen, op de Sallandse Heuvelrug?
Of elders op deze aarde?
Of ten westen, op de Sallandse Heuvelrug?
Of elders op deze aarde?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
yes-DIA- schreef:Schitterende foto's!
~~Soli Deo Gloria~~
k weet niet wat je hebt gefotografeerd van de herfst.. maar ik krijg een filtermelding

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heel heel heel mooi..Hendrikus schreef:
ik kan niet anders zeggen dan God wat is Uw schepping mooi en wonderlijk geschapen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....