Iedereen weer naar huis, alles weer opgeruimd, het was weer gezellig!
Het héle forum besproken natuurlijk

Fijn joh! Klinkt goed.MarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
oh neeMarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
écht wel....hmprff schreef:oh neeMarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
MarthaMartha schreef:écht wel....hmprff schreef:oh neeMarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
jaja, dat zeggen ze allemaalWilma van den Berg schreef:Fijn joh! Klinkt goed.MarthaMartha schreef:En hij is weer voorbij.
Het héle forum besproken natuurlijkHelaas, jammer dat ik niet komen kon (ik ben echt nog maar net thuis, had echt geen mogelijkheid om te komen)
Dat heb ik gehoord ja............MarthaMartha schreef:Het héle forum besproken natuurlijk
toch leuk dat je nog even belde!fluitje schreef:Dat heb ik gehoord ja............MarthaMartha schreef:Het héle forum besproken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat ik daar buiten gebleven ben.MarthaMartha schreef: Het héle forum besproken natuurlijk
wij hebben het alleen over toffe gozers gehadjvdg schreef:Ik neem aan dat ik daar buiten gebleven ben.MarthaMartha schreef: Het héle forum besproken natuurlijk
Ik ben van onbesproken gedrag.
Tja, dan ben ik dus weer onbesproken.MarthaMartha schreef:wij hebben het alleen over toffe gozers gehadjvdg schreef:Ik neem aan dat ik daar buiten gebleven ben.MarthaMartha schreef: Het héle forum besproken natuurlijk
Proef ik tóch een lichte teleurstelling?jvdg schreef:Tja, dan ben ik dus weer onbesproken.MarthaMartha schreef:wij hebben het alleen over toffe gozers gehadjvdg schreef:
Ik neem aan dat ik daar buiten gebleven ben.
Of een lage eigendunk? zo van: toffe gozer, daar zullen ze mij wel niet mee bedoelen?Ariene schreef:Proef ik tóch een lichte teleurstelling?jvdg schreef:Tja, dan ben ik dus weer onbesproken.MarthaMartha schreef: wij hebben het alleen over toffe gozers gehad
We kunnen het natuurlijk nu wel even over hem gaan hebben?MarthaMartha schreef:Of een lage eigendunk? zo van: toffe gozer, daar zullen ze mij wel niet mee bedoelen?Ariene schreef:Proef ik tóch een lichte teleurstelling?jvdg schreef:
Tja, dan ben ik dus weer onbesproken.