Ach, dat ken je toch allemaal al?judith schreef:Hmm, kmoest ff een gedicht uitprinten, ben ff de les uitgelopen...
En nu moeten we met nederlands weer...begiinnen met al die persoonsvormen en balaablala![]()

Ach, dat ken je toch allemaal al?judith schreef:Hmm, kmoest ff een gedicht uitprinten, ben ff de les uitgelopen...
En nu moeten we met nederlands weer...begiinnen met al die persoonsvormen en balaablala![]()
Nou.....dus niet...kan het een kleinbeetje..ben er niet zo super goed inHendrikus schreef:Ach, dat ken je toch allemaal al?judith schreef:Hmm, kmoest ff een gedicht uitprinten, ben ff de les uitgelopen...
Is dit nu écht zo? Ik wilde wel dat ik nog naar school konHendrikus schreef:zusterelly schreef: Ik word/ben echt oud hoor maar hoe gaat dat nu dan op school? Je heb Nederlands maar je kunt dan tegelijkertijd ook op RF? Werken jullie met computers op school tijdens de lessen? Laptop of zo?
dit is, denkt men, de toekomst. bij hele kleine schooltjes zou het misschienzusterelly schreef:Is dit nu écht zo? Ik wilde wel dat ik nog naar school konHendrikus schreef:zusterelly schreef: Ik word/ben echt oud hoor maar hoe gaat dat nu dan op school? Je heb Nederlands maar je kunt dan tegelijkertijd ook op RF? Werken jullie met computers op school tijdens de lessen? Laptop of zo?![]()
fluitje schreef:... ik vanavond waarschijnlijk mijn nieuwe motor krijg?
leuk!!judith schreef:...dat ik in mijn 1tje aant chatten ben!!
dr is al iemand!!helma schreef:leuk!!judith schreef:...dat ik in mijn 1tje aant chatten ben!!
moet je gewoon 2 x inloggen, dan ben je met z'n tweeën