Ik mis.....
- monique
Re: Ik mis.....
henriet,channa en rens en nog wel meer ik vind het de laatste tijd zooo saai en stil en ik denk dat ik weer een paar dagen ertussenuit gaat niet vanwegen de stilte maar gewoon
mischien verander ik van gedachte
mischien verander ik van gedachte
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hallo, ben ten eerste op vakantie geweest, mede daardoor erg druk (verloren tijd inhalen)MarthaMartha schreef:Hendrikus schreef:Volgens z'n profiel was hij hier gisteren nogMarthaMartha schreef:... Bert
Lang geleden dat ik iets van hem heb gelezen!Laatst bezocht: 22 jul 2008 10:05 pmdan is hij drastisch minder gaan posten.
Maar Bert als je dit leest: hartelijke groet!
Verder is er ook weinig hier gediscussieerd waar ik meen mijn mening gewenst is....
(niet alsof dat me tegen zou houden)
maar er zijn de laatste tijd niet veel diepe debatten
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ach, we dachten: Bert is aan vakantie toe, laten we 't maar een beetje rustig aan doenBert Mulder schreef:maar er zijn de laatste tijd niet veel diepe debatten

~~Soli Deo Gloria~~
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dat waardeer ik in je, HendrikusHendrikus schreef:Ach, we dachten: Bert is aan vakantie toe, laten we 't maar een beetje rustig aan doenBert Mulder schreef:maar er zijn de laatste tijd niet veel diepe debatten
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- MarthaMartha
Bert Mulder schreef:Dat waardeer ik in je, HendrikusHendrikus schreef:Ach, we dachten: Bert is aan vakantie toe, laten we 't maar een beetje rustig aan doenBert Mulder schreef:maar er zijn de laatste tijd niet veel diepe debatten

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
... Zonderling!
... refo

... refo

Tja, waar is refo gebleven?Afgewezen schreef:... Zonderling!
... refo![]()
En Zosinus?
En Miscanthus?
komt hier niet meerjvdg schreef:En Miscanthus?
ik heb nog wel eens contact met 'm
~~Soli Deo Gloria~~
Ben je ook bekend met z'n motivatie om niet meer deel te nemen aan het RF?Hendrikus schreef:komt hier niet meerjvdg schreef:En Miscanthus?
ik heb nog wel eens contact met 'm
Hahaha ik breng er niet veel van terecht dan meediscusieren...

jvdg schreef:We mistten ook Lizzy, maar ze is d'r weer......![]()
Welcome back, en succes bij de fysio.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

-Klaas-Jan
-Marnix
-Memento
en Jolanda eigenlijk ook wel maar die is met vakantie.
-Marnix
-Memento
Memento en Marnix ook.Gijs83 schreef:-Klaas-Jan
-Marnix
-Memento
Klaas-Jan komt wel weer als er beroepingswerk is.
ja ja,Bert Mulder schreef:Dat waardeer ik in je, HendrikusHendrikus schreef:Ach, we dachten: Bert is aan vakantie toe, laten we 't maar een beetje rustig aan doenBert Mulder schreef:maar er zijn de laatste tijd niet veel diepe debatten
drikus kan best voor anderen zorgen hoor, wanneer kom je weer s een cognacje drinken in de chat...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
strakkies nog wel ffhenriët schreef:ja ja,Bert Mulder schreef:Dat waardeer ik in je, Hendrikus
drikus kan best voor anderen zorgen hoor, wanneer kom je weer s een cognacje drinken in de chat...![]()

~~Soli Deo Gloria~~
en dan is er niemandHendrikus schreef:strakkies nog wel ffhenriët schreef:ja ja,Bert Mulder schreef:Dat waardeer ik in je, Hendrikus
drikus kan best voor anderen zorgen hoor, wanneer kom je weer s een cognacje drinken in de chat...![]()

~~Soli Deo Gloria~~