Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
Vandaag een baaldag. Vanmorgen 2x 45 min gewerkt. Daarna vrij vanaf 10 uur tot 2 uur.
Op school een beetje rondgehangen. Daarna 1x 45 min. en nu hebben we vergadering tot
een uur of 5, alleen zie ik ze nog niet op komen dagen. O wacht even ik hoor wat...
Oke ik sluit af. vanavond misschien nog even rondneuzen.
Op school een beetje rondgehangen. Daarna 1x 45 min. en nu hebben we vergadering tot
een uur of 5, alleen zie ik ze nog niet op komen dagen. O wacht even ik hoor wat...
Oke ik sluit af. vanavond misschien nog even rondneuzen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Vanmorgen: thuiswerk voor het reintegratiebureau
vanmiddag: mijn postwijk doen
vanavond: Jaarlijkse ledenvergadering van de kerk. Naast de gebruikelijke verslagen staan er ook 2 ouderlingen en 2 diakenen te verkiezen. Dus het zal wel een 'lange zit' worden. Alhoewel met onze dominee als voorzitter kan dat misschien nog wel meevallen.
vanmiddag: mijn postwijk doen
vanavond: Jaarlijkse ledenvergadering van de kerk. Naast de gebruikelijke verslagen staan er ook 2 ouderlingen en 2 diakenen te verkiezen. Dus het zal wel een 'lange zit' worden. Alhoewel met onze dominee als voorzitter kan dat misschien nog wel meevallen.
kga zo eerst ff ontbijten, douchen, naar de stad, eten, huishouden, uit eten, en vanavond geen idee!!!
Vanmorgen gedoucht. Nu ff forummen, dan wat uitwerken voor memento. Daarna ff naar de winkels om te kijken voor een zwarte rok. Daarna de afwas. Vanmiddag feestje van mijn schoonvader. 25 jaar op de zaak. Vanavond trakteert hij op een etentje....

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
De oudste is vrij dus de start van ons weekend. Er wordt weinig gedaan. Morgen wel een vol programma met een verjaardag een receptie en visiste!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vandaag (vanmiddag) op visite bij dorpsgenoten die me uitgenodigd hebben.......
Mórgen is er om 16.00 uur een herdenkingsdienst omdat het 125 jaar geleden is dat een groot deel van de plaatselijke vissersvloot vergaan is. Om 17.00 uur is er de onthulling van een standbeeld, aan de voet van de Seedyk, ter ere van de vele vissersweduwen die met hun kinderen achterbleven, alsmede kransleggingen.
Mórgen is er om 16.00 uur een herdenkingsdienst omdat het 125 jaar geleden is dat een groot deel van de plaatselijke vissersvloot vergaan is. Om 17.00 uur is er de onthulling van een standbeeld, aan de voet van de Seedyk, ter ere van de vele vissersweduwen die met hun kinderen achterbleven, alsmede kransleggingen.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
zo de afwas van gisteravond en vanochtend gedaan, een was in de machine gegooid, de wc schoongemaakt en wat opgeruimd!
- Wilma van den Berg
Vanavond even de krant en de post van vanmiddag doornemen. Daarnaast wat officiele documenten en bij vrienden op bezoek. Dus...veel te doen, maar wel heel leuk.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Belastingaangifte gedaan. Ik krijg aardig wat geld terug... 

wim schreef:Belastingaangifte gedaan. Ik krijg aardig wat geld terug...
oh wat fijn zeg Wim, kan je weer meer centjes naar t goede doel sturen!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik geef m'n geld bijna alleen maar aan goede doelen uit.Daphne schreef:wim schreef:Belastingaangifte gedaan. Ik krijg aardig wat geld terug...
wim schreef:Ik geef m'n geld bijna alleen maar aan goede doelen uit.Daphne schreef:wim schreef:Belastingaangifte gedaan. Ik krijg aardig wat geld terug...

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Sokken breien..... 

Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
'k heb net vakantiefoto's ingeplakt 
van vorige week dus

van vorige week dus
- MarthaMartha
dan ben je mooi op tijd....Hendrikus schreef:'k heb net vakantiefoto's ingeplakt
van vorige week dus
als je dat leuk vindt om te doen: ik heb hier nog mapjes van jááááren liggen.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!