toen ik de mensen leerde kennen ..................gertje schreef:dieren kunnen je beste vrienden zijn, vraag maar aan Rens

toen ik de mensen leerde kennen ..................gertje schreef:dieren kunnen je beste vrienden zijn, vraag maar aan Rens
Krijg je er hele boekenkast gratis bij!MarthaMartha schreef:Mijn huis?JolandaOudshoorn schreef:wij zoeken nog iets betaalbaars 4 pers & baby
Kost niks, als je de poezen maar eten geeft en dan moet ik nog even een onderkomen kunnen regelen voor die periode
Hoog of laagzwanger?Lassie schreef:Iemand nog tips? voor 2 personen? (inc. zwangere persoon)
tip gevraagd voor julliezélf of voor anderen???Lassie schreef:Iemand nog tips? voor 2 personen? (inc. zwangere persoon)
mobiel zijn we ja.. maar niet met caravan..Mister schreef:Zweden is qua natuurschoon mooier als Denemarken. Als je mobiel bent (caravan) zou ik in ieder geval Kopenhagen en/of Göteborg aandoen. Tip: vraag de Scandinavië reisgids aan van Buro Scandinavia. --> http://www.buroscanbrit.nl/page/brochure.html
Hehe. Ligt er aan hoe je op de camping zit. Vorig jaar met 2 vrienden & vriendin in een chalet gezeten, dat vond ik wel ideaal. Normale kookgelegenheid, slaapplaatsen, wastafel en douche. Een overdekte veranda om te eten en als het regent droog te kunnen zitten. Is me een stuk beter bevallen dan een tentjeAriene schreef:Hoog of laagzwanger?Lassie schreef:Iemand nog tips? voor 2 personen? (inc. zwangere persoon)
dat is wel belangrijk voordat je een vliegtuig in gestuurd wordt en onderweg een bevalling mee moet maken.
En verder zou ik iedereen de camping aan willen raden.
Goedkoop en gezellig!
En iik zeg altijd, superlux!
Mijn douche en w.c worden iedere dag gesopt.
Jet niet naar DE?henriët schreef:huize J&J wil eens wat anders,
de caravan wordt een week of 2 verhuurd..
en in die tijd willen wij eens een kijkje gaan nemen in een van de scandinacische landen..
gewoon ècht wat anders.. ( wij zijn beetje verslingerd aan Zwitserland..)
vraag:
wie kent een leuke, mooie plaats in zweden/ denemarken, en weet wellicht iets te huur voor ons?????
Jet, waarom niet mèt de caravan naar Denemarken?henriët schreef:mobiel zijn we ja.. maar niet met caravan..Mister schreef:Zweden is qua natuurschoon mooier als Denemarken. Als je mobiel bent (caravan) zou ik in ieder geval Kopenhagen en/of Göteborg aandoen. Tip: vraag de Scandinavië reisgids aan van Buro Scandinavia. --> http://www.buroscanbrit.nl/page/brochure.html
alleen een auto en gsm.
maar dat is een heel goede tip mister, om een reisgids aan te vragen, dank je!
en jean wil ook het liefst naar zweden.. geloof ik.. maar ik vind/vond t beetje ver...
Sluit me helemaal bij je aan! Denemarken isAriene schreef:Jet, waarom niet mèt de caravan naar Denemarken?henriët schreef:mobiel zijn we ja.. maar niet met caravan..Mister schreef:Zweden is qua natuurschoon mooier als Denemarken. Als je mobiel bent (caravan) zou ik in ieder geval Kopenhagen en/of Göteborg aandoen. Tip: vraag de Scandinavië reisgids aan van Buro Scandinavia. --> http://www.buroscanbrit.nl/page/brochure.html
alleen een auto en gsm.
maar dat is een heel goede tip mister, om een reisgids aan te vragen, dank je!
en jean wil ook het liefst naar zweden.. geloof ik.. maar ik vind/vond t beetje ver...
Het is er echt prachtig! gelijk een keertje naar Legoland...