Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
- Christiaan
Zoals? Die van jou?Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Ik?Zou niet weten hoe ik zo'n ding onder mijn naam moet krijgen?Christiaan schreef:Zoals? Die van jou?Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
- Christiaan
Ik zou zeggen stel gewoon de vraag in Hoe werkt dit forum?Jerusjah schreef:Ik?Zou niet weten hoe ik zo'n ding onder mijn naam moet krijgen?Christiaan schreef:Zoals? Die van jou?Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
Bij forum zaken. Dan kunnen denk ik genoeg mensen je vertellen hoe jij de mooiste Avatar van het hele RF onder je naam kunt krijgen.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
-
Misschien kan iemand je dat uitleggen?Jerusjah schreef:Ik?Zou niet weten hoe ik zo'n ding onder mijn naam moet krijgen?Christiaan schreef:Zoals? Die van jou?Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
Het gebed is de gouden sleutel die de poort der genade kan openen.
- Christiaan
-
- Christiaan
Een van de allergrootste uitvindersuitgeworpen schreef:Niet zo, nee. Wie stelt die zigeunerbaron voor?Christiaan schreef:En zou je die van mij voor de handliggend noemen?
Christiaan Huygens, natuurkundige, wiskunde en astronoom.
Volgens mij ben je hier op het forum niet zo'n grijze muis in het posten enzo...Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.
Klomp
Petrus , ik hoop dat je begrijpt dat ik de vorige vele malen beter vond.Petrus schreef:Déze avatar vind ik ook wel leuk.........................Jerusjah schreef:Ik vind hem saai, er zijn zat leukere!Labyrinth schreef:Voorlopig terug naar m'n oude avatar......................ben naarstig op zoek naar een hele leuke......hoewel déze natuurlijk ook prima is.