WEGWIJS 2002

appie21

Bericht door appie21 »

ik heb gehoord dat er grote schermen met flight simulator te zien zijn appie gaat nu wel :P

Origineel geplaatst door pingpongbal
Origineel geplaatst door Admin
denk ook aan onze website als u langs het computerplein komt.. :D
Het was een goed idee van die computers. Helaas heb ik het niet uit kunnen voeren. Ben een aantal keer langs het computerplein gelopen en ook een tijdje blijven wachten, maar de hele tijd zaten er alleen maar kleine ventjes spelletjes te spelen... :?:?:?

En ging er eindelijk eentje weg, kruipt er weer zo'n ukkepukkie voor m'n neus achter dat ding. Nou ik dacht: laat maar, ik maak wel op een andere manier reclame voor OSW.

Verder was het best leuk op de Wegwijs. Veel oude bekenden ontmoet natuurlijk. Geen gestreepte Oililly sjaal gekocht, Anne. Ook niet naar de Bruidsmode gekeken want daar kon je niet eens bijkomen. Wel een gratis RD meegenomen (maar ik neem echt geen studenten abonnement, is nog steeds te duur voor een arme student). Ook heb ik een paar CD's gekocht en naar een koor geluisterd en kroketten gegeten en naar de kleine kuikentjes in de kinderboerderij gekeken en ... tja wat nog meer...

Het was best leuk hoor, maar aan het eind van zo'n dag ben ik het echt wel zat en blij als ik in de auto zit. (Wat vinden jullie trouwens van de prijs voor het parkeren? Waarom is dat zo asociaal duur :pu )
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Wegwijs roept bij mij nog steeds (meer en meer) het idee op van de tempel net voordat Jezus er door heen struinde en alle handelswaren omkegelde. De kerk dat zijn Gods mensen, die moeten niet met wereldse zaken als handelen bezig zijn... toch? Want als je dat goedkeurt, waarom dan zo boos op mij omdat ik wereldse films, vrienden, muziek, boeken, etc., etc., heb? Dan ben je net zo werelds bezig als ik, alleen op een andere manier...
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Origineel geplaatst door pingpongbal
[ (Wat vinden jullie trouwens van de prijs voor het parkeren? Waarom is dat zo asociaal duur :pu )
Daarom gaat Matt ook lekker met de trein.
Ik heb pas echt een vrije dag als ik niet hoef auto te rijden.
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Zie twee topics hieronder: de treinen rijden ook niet... misschien kun je 's bellen of je je boot er kan parkeren :, ;)
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Loop nu heerlijk op de Wegwijs te struinen. Lekker gezellig hoor!

`k Zal de site OSW op het scherm laten staan! :D:,
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23900
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

De Heere Jezus keurde af dat de tempel een huis van koophandel was geworden. Hij keurde de handel niet af, maar wel de plaats waar het gebeurde.
appie21

Bericht door appie21 »

Wie gaan er zaterdag?
appie21

Bericht door appie21 »

haha veel plezier daar!!
Origineel geplaatst door Admin
Nou Admin en jelle zijn er ook inmiddels. Zo te zien is deze pc al meerder keren gebruikt :,


ps: onze benen zijn nog niet moe
Tirzah
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 jun 2002, 14:06
Locatie: Krimpen aan de IJssel

Bericht door Tirzah »

Hoi allemaal!!!

Groetjes van allemaal: Kevertje, Lieneke, Dutuille, Jelle, Cor, Matthijs, Tuppie, Zeck en Tirzah!!

Benieuwd of er hier nog meer zijn....

Jelle, bedankt voor de koffie....................!!

[Veranderd op 25/10/02 door Tirzah]
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Hee Kislev,

Jij hier ook ergens op de wegwijs?!


Groetjes,
de hele club (zie voor namen Tirzah's reactie) :o
Matthijs
Berichten: 2050
Lid geworden op: 07 okt 2002, 21:03

Bericht door Matthijs »

Groet van Matthijs:bou: :bou:
appie21

Bericht door appie21 »

snik
Origineel geplaatst door Matthijs
Groet van Matthijs:bou: :bou:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23900
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Heeft Jelle getracteerd bij de Woord en Daad stand??
:%
Grace
Berichten: 1269
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:20

Bericht door Grace »

Hier een groet van Grace, vanaf de wegwijs.
Plaats reactie