Ja, en toch heb je met de ene vreemd'ling meer (gemeen) dan met de andere vreemd'ling. Dat blijkt duidelijk uit de (geprikkelde) postings van de afgelopen dagen.Wilhelm schreef:freek schreef:Dat denk ik al acht jaar. En iedere keer kom ik weer terug.Forummer schreef:Ik voel me ook wel is een vreemdeling. Dan denk ik:
Wat doe ik hier?
Als het goed is zijn we allemaal een vreemdling hier beneen. Ook op het forum dus.
Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen
Koop de waarheid en verkoop ze niet. (Spreuken 23 : 23a)
Ik ergerde me vandaag aan die boer die met zijn tractor van het land kwam en mij op de fiets inhaalde op een polderweg, maar met een rot gang, dat al die modderkluiten van zijn wielen om mijn oren vlogen....
Ik zat dus van top tot teen onder de modder spatten
en fietste nog een heel stuk door voor ik thuis was
en had veel bekijks hierdoor
dat was mijn kleine ergernis voor vandaag
Ik zat dus van top tot teen onder de modder spatten

en fietste nog een heel stuk door voor ik thuis was

en had veel bekijks hierdoor

Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
De discussie over de nieuwe abonnementsvormen van het RD, heb ik hierheen gesplitst: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 23&t=11548
Stormschade in de tuin. Best vroeg dit jaar. De zomerbloeiers zijn geknakt, verwaaid. De vlinderstruik is één grote wirwar, er ligt papier, rommel, allemaal uit andere tuinen afkomstig. Zelfs een patatbakje vond ik tussen de rozen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja inderdaad, ben ook de hele middag in de tuin bezig geweest
Alles is weer opgeruimd hier ook
Heerlijk weer.....
Alles is weer opgeruimd hier ook
Heerlijk weer.....

Weet je dat de Vader je kent
Een Parel in Gods Hand!
Een Parel in Gods Hand!
Heb je een patatstruik dan?Mara schreef:Stormschade in de tuin. Best vroeg dit jaar. De zomerbloeiers zijn geknakt, verwaaid. De vlinderstruik is één grote wirwar, er ligt papier, rommel, allemaal uit andere tuinen afkomstig. Zelfs een patatbakje vond ik tussen de rozen.

De tarieven in de parkeergarage van het ziekenhuis, waar we vanavond op bezoek waren.
Het bezoekuur is van 6 - half 8, dan ben je 5.40 E kwijt.

Sja....personeel betaald ook gewoon. Is niet leuk, maar het is niet anders. Per jaar ben ik (als ik elke dienst met de auto zou gaan) bijna 500 euro kwijt voor parkeren. De stad is vol, dus lost de gemeente het zo op. Nu pakken zowel ik als velen van mijn collega's toch vaker de fiets. Alleen als ik avonddienst heb parkeer ik nog in de garage. (Paar keer niet gedaan, maar het voelt toch niet fijn als je nageroepen wordt terwijl je alleen loopt door Rotterdam Zuid.Mara schreef:De tarieven in de parkeergarage van het ziekenhuis, waar we vanavond op bezoek waren.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Mijn zwager werkt in datzelfde ziekenhuis en hij mag niet met de auto komen. Alleen als hij nachtdienst heeft. Hij heeft echter wel een fiets gekregen van het ziekenhuis.vlinder schreef:Sja....personeel betaald ook gewoon. Is niet leuk, maar het is niet anders. Per jaar ben ik (als ik elke dienst met de auto zou gaan) bijna 500 euro kwijt voor parkeren. De stad is vol, dus lost de gemeente het zo op. Nu pakken zowel ik als velen van mijn collega's toch vaker de fiets. Alleen als ik avonddienst heb parkeer ik nog in de garage. (Paar keer niet gedaan, maar het voelt toch niet fijn als je nageroepen wordt terwijl je alleen loopt door Rotterdam Zuid.Mara schreef:De tarieven in de parkeergarage van het ziekenhuis, waar we vanavond op bezoek waren.
De gemeente Rotterdam besluit 3 ziekenhuizen op een relatief klein lapje grond bij elkaar neer te zetten. Je kunt bedenken dat er dan heel veel parkeerplaatsen nodig zijn. Overdag is en blijft het een ramp daar, slechts 1 toe-uitgang en dan zoveel geld vragen.

Het was beter geweest het Erasmus, Sophia en den Hoedkliniek aan de rand, langs de snelweg te bouwen.
Het is griezelig als je daar de traumaheli ziet landen. Die kunnen echt landen op een postzegel.

- jakobmarin
heb je hem ook je andere wang toegekeerd?MoesTuin schreef:Ik ergerde me vandaag aan die boer die met zijn tractor van het land kwam en mij op de fiets inhaalde op een polderweg, maar met een rot gang, dat al die modderkluiten van zijn wielen om mijn oren vlogen....
Ik zat dus van top tot teen onder de modder spatten![]()
en fietste nog een heel stuk door voor ik thuis was![]()
en had veel bekijks hierdoor![]()

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
-
- Inactief
Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.
Baal van "het niet naar iemand toegaan op de BWP-dag"
Achteraf blijkt "ze" meer indruk gemaakt te hebben dan gedacht.
Dom & stom, want hoe ga ik haar ooit vinden!?
oproepje in het blad BWP?Hendrik de 3de schreef:Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.
-
- Inactief
Maar zou dat mogen?helma schreef:oproepje in het blad BWP?Hendrik de 3de schreef:Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.

Best "romantisch", misschien leest ze het forum wel.Hendrik de 3de schreef:Maar zou dat mogen?helma schreef:oproepje in het blad BWP?Hendrik de 3de schreef:Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.
Dom & stom, want hoe ga ik haar ooit vinden!?Was ook al bij mij opgekomen, maar ja ..

Eigenlijk hoort dit dan niet onder ergernissen.
Als je vastberaden bent, gaat het je zeker lukken.
Succes

Vroeger had het NS-blad "Tussen de rails" daar een speciale rubriek voor.helma schreef:oproepje in het blad BWP?Hendrik de 3de schreef:Mijn "kleine" ergernis ben ik al twee dagen zelf.
Nou, op de volgende pandjesdag ben je dus weer van de partij, Hendrik!
~~Soli Deo Gloria~~