Ik ben wel wat gewendrefo schreef:Als het nog tot maandag kan wachten dan schikt het nogal.

Ik ben wel wat gewendrefo schreef:Als het nog tot maandag kan wachten dan schikt het nogal.
Bleeeeeeeeeeeghvlinder schreef:Dat we hier ons huis uit gerookt worden. Eén of andere mafkees heeft hier één of ander oranje rookkoker aan staan.
Dat is geen kleine ergernis, gezien de temperaturen in jouw huis, waarvan je ons hebt deelgenoot gemaakt.Afgewezen schreef:Een ophangsysteem van een rolgordijn dat het begeeft!!!![]()
![]()
Hadden wij laatst met een luxaflex. Ik trok aan het touw en flats, kreeg het hele ding op mn hersenpanAfgewezen schreef:Een ophangsysteem van een rolgordijn dat het begeeft!!!![]()
![]()
shame,Afgewezen schreef:Een ophangsysteem van een rolgordijn dat het begeeft!!!![]()
![]()
Wij proberen die dingen atijd te electrocuterenLourens schreef:Irritante vlieg op mijn been en hij/zij is heel snel.
Niet OP je been toch ?Orchidee schreef:Wij proberen die dingen atijd te electrocuterenLourens schreef:Irritante vlieg op mijn been en hij/zij is heel snel.
Neenee en zelfs is het rolgordijn, zij het wat provisorisch, weer gerepareerd.Joannah schreef:shame,Afgewezen schreef:Een ophangsysteem van een rolgordijn dat het begeeft!!!![]()
![]()
en dan word het ook nog eens licht om 4 uur, muggen zoemen, lawaai in de tuin buiten, en wellicht nog getoeter de halve nacht ook?
Sterkte!
Afgewezen schreef: vannacht om 13.00 uur
Ik lag op bed en zag ineens voor me hoe ik het moest doen. Toen kon ik niet meer rustig blijven liggen.Ander schreef:Afgewezen schreef: vannacht om 13.00 uur
Jaja, 's nachts om 13:00 uur. En ik mijn kinderen leren op school dat het 's nachts om 12:00 uur eigenlijk 0:00 uur is, en daarna komt....? 01:00 uur! Goed zo!Afgewezen schreef:Ik lag op bed en zag ineens voor me hoe ik het moest doen. Toen kon ik niet meer rustig blijven liggen.Ander schreef:Afgewezen schreef: vannacht om 13.00 uur
O ja, ik ben niet meer zo helder na zo'n korte nacht.Ander schreef:Jaja, 's nachts om 13:00 uur. En ik mijn kinderen leren op school dat het 's nachts om 12:00 uur eigenlijk 0:00 uur is, en daarna komt....? 01:00 uur! Goed zo!Afgewezen schreef:Ik lag op bed en zag ineens voor me hoe ik het moest doen. Toen kon ik niet meer rustig blijven liggen.Ander schreef:Afgewezen schreef: vannacht om 13.00 uur