Heilig Avondmaal in vluchtelingenkamp.
Deze foto ontroert mij enorm.

Inderdaad off-topic. CIP = Christelijk Informatie Platform. http://www.cip.nl/Desiree schreef:Wat is CIP? Ik zag dat er ook een zendingswinkel van was in Tholen.. Beetje off-topic, of eigenlijk niet
Erg mooi! Indrukwekkend. Soli Deo Gloria!Mara schreef:Op CIP zag ik deze foto:
Dat is bij ons altijd. Alleen op goede vrijdag is er alleen in de avonddienst Heilig Avondmaal.Mara schreef:Ik hoorde van iemand dat in diens kerk aanstaande zondag het H.A. zowel in de morgendienst als wel in de avonddienst wordt gehouden.
Komt dit vaker voor?
Jawel, veelal in de nabetrachtingsdienst nog 1 tafel, voor hen die 's morgens om legitieme redenen niet in de kerk konden zijn.Mara schreef:Ik hoorde van iemand dat in diens kerk aanstaande zondag het H.A. zowel in de morgendienst als wel in de avonddienst wordt gehouden.
Komt dit vaker voor?
Vroeger in de Coloniastraat in Rotterdam. Om de zelfde reden als Luther noemt, er waren veel verpleegkundigen in die gemeente.Mara schreef:Ik hoorde van iemand dat in diens kerk aanstaande zondag het H.A. zowel in de morgendienst als wel in de avonddienst wordt gehouden.
Komt dit vaker voor?
Wat is dit mooiMara schreef:Op CIP zag ik deze foto:
Bij ons ook altijd. 's Middags een staande viering.Mara schreef:Ik hoorde van iemand dat in diens kerk aanstaande zondag het H.A. zowel in de morgendienst als wel in de avonddienst wordt gehouden.
Komt dit vaker voor?