COVID-19

J.C. Philpot

Re: COVID-19

Bericht door J.C. Philpot »

Corona Dashboard schreef:Op dinsdag 8 februari zijn er 394.759 positieve testen gemeld.
https://coronadashboard.rijksoverheid.n ... ste-mensen

Serieus?
Corona Dashboard schreef:Door de hoge aantallen positieve testen kon de GGD sinds 18 januari 2022 niet alle positieve testuitslagen tijdig doorgeven aan het RIVM. Het werkelijke aantal meldingen was dan ook hoger dan de aantallen die het RIVM dagelijks meldde. De GGD nam tot 8 februari 2022 de meldingen vanuit de teststraten en de informatie uit het bron- en contactonderzoek op in 2 aparte systemen. De gegevens vanuit het bron- en contactonderzoek werden handmatig ingevuld. Vanaf 8 februari gaan de nieuwe testresultaten en de eerdere resultaten die nog niet waren gemeld, rechtstreeks vanuit de teststraten naar het RIVM. Door deze inhaalslag meldt het RIVM vandaag een extra hoog aantal positieve testen.
Ik ben benieuwd naar de cijfers de komende dagen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Bertiel

Bericht door Bertiel »

klopt wel, inclusief de achterstanden die zo zijn bijgewerkt

wij gaan zo ook, mijn vrouw 38 graden vanochtend uit bed en ik heb ook een niet al te fijne keel...
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
J.C. Philpot

Ik vraag me af of het met deze aantallen uberhaubt nog zinvol is om de positieve besmettingen te testen en te meten.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
parsifal

Bericht door parsifal »

J.C. Philpot schreef:Ik vraag me af of het met deze aantallen uberhaubt nog zinvol is om de positieve besmettingen te testen en te meten.
Niet echt denk ik, al kun je nog steeds wel trends zien (wat enig nut heeft). Zelfs bij sterfgevallen nu vind ik het lastig om de cijfers te interpreteren. Sommige landen tellen iedereen die sterft binnen 28 dagen na een positieve test. Dat geeft bij deze aantallen niet erg veel inzicht, oversterfte geeft dat wel.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
GerefGemeente-lid
Verbannen

Bericht door GerefGemeente-lid »

Er zijn flink wat versoepelingen op komst.

Waarschijnlijk wordt de Coronapas eind deze maand volledig opgeheven, m.u.v. festivals en drukke gelegenheden. Maar goed, daar hebben we weinig mee te maken.

Ik heb nu al moed op een massale Psalmzangavond met bovenstem.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

GerefGemeente-lid schreef:Ik heb nu al moed op een massale Psalmzangavond met bovenstem.
Vooral die bovenstem hebben we node gemist. ;)
J.C. Philpot

GerefGemeente-lid schreef:Ik heb nu al moed op een massale Psalmzangavond met bovenstem.
Ik kijk ook weer uit naar de massale kerkdiensten. Heerlijk als sardines in een blik, zonder mondkapjes, zonder 1,5 meter en met een flinke hoeveelheid ciculerende aerosolen. Dat is goed voor de weerstand.

George Whitefield
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Dan moet eerste de 1,5 meter regel afgeschaft worden. En die heb ik nog niet langs zien komen om af te schaffen.
- Niet meer zo actief -
huisman

Bericht door huisman »

Mannetje schreef:Dan moet eerste de 1,5 meter regel afgeschaft worden. En die heb ik nog niet langs zien komen om af te schaffen.
Wel op blijven letten @Mannetje :)

Kabinet wil eind van de maand af van meeste coronamaatregelen
https://nos.nl/l/2416450
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

huisman schreef:
Mannetje schreef:Dan moet eerste de 1,5 meter regel afgeschaft worden. En die heb ik nog niet langs zien komen om af te schaffen.

Vanaf 27 februari weer met zijn allen naar de kerk. Dat zou groot zijn!
- Niet meer zo actief -
GerefGemeente-lid
Verbannen

Tiberius schreef:
Vooral die bovenstem hebben we node gemist. ;)
Zeker!
GerefGemeente-lid
Verbannen

Mannetje schreef:
huisman schreef:

Vanaf 27 februari weer met zijn allen naar de kerk. Dat zou groot zijn!
Ja. Precies 2 jaar later...
Guy

Bericht door Guy »

Biddag en dankdag in maart.
Ik zit uiterst links. Zodoende lukt het alleen nog maar om naar rechts kijken.
Bertiel

Bericht door Bertiel »

idd, ja, zou wonderlijk zijn
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

En de mondkapjes ook af?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plaats reactie