Eerlijk verdeeld onder het peroneel...

Ik hoop dat je dit geweigerd hebt. Hooguit kun je speculaassinten aannemen, omdat dat leidt tot het vermalen (in je mond) van gesneden beelden.-DIA- schreef:2 grote zakken met SINTERKLAASRESTANTEN....
doe effe een beetje normaal!!Luther schreef:Hooguit kun je speculaassinten aannemen, omdat dat leidt tot het vermalen (in je mond) van gesneden beelden.
Bij de kassa lagen ze ook, gratis mee te nemen.-DIA- schreef:2 grote zakken met SINTERKLAASRESTANTEN....
Jij komt zeker altijd 's morgens in de winkel?Hendrikus schreef:Bij de kassa lagen ze ook, gratis mee te nemen.-DIA- schreef:2 grote zakken met SINTERKLAASRESTANTEN....
Leverde me vanmorgen nog een stuk Euroshopper gevulde speculaas op.
In het verpleeghuis waar ik werk krijgen we de medicatie ook per baxter aangeleverd. Is handig, alleen bij wijziging van de medicatie moet je behoorlijk secuur zijn om de juiste tablet dan uit de zakjes te halen. De apotheek heeft van veel medicijnen foto's op het intranet geplaatst maar nog niet van alle medicatie.Rens schreef:een nieuwe stootkuur prednison: 80 mg/dag......heb het weer effe nodig met al dat vocht in de lucht.
plus de nieuwe medicatie-baxterrol voor 4 weken. (baxterrol is een hele rol met zakjes medicatie op uur en dag van inname gerangschikt. je hoeft dus alleen bijvoorbeeld om 07.00 uur het zakje voor 07.00 uur af te scheuren van de rol, alles is exact op datum en inname-uur aaneengesloten gerangschikt.)
wilde je zelf geen stoel?fluitje schreef:2 x
aha, ik begrijp het, ja, op een bank zal je niet zo gauw geklemd zitten.fluitje schreef:Nee, ik heb mijn eigen hoekje op de bank
Juist!!!!! lekker languit liggen.henriët schreef:aha, ik begrijp het, ja, op een bank zal je niet zo gauw geklemd zitten.fluitje schreef:Nee, ik heb mijn eigen hoekje op de bank
jij en liggen op de bank, heeft de bank uitschuifbare stukken om alle resereves van je op te vangen?fluitje schreef:Juist!!!!! lekker languit liggen.henriët schreef:aha, ik begrijp het, ja, op een bank zal je niet zo gauw geklemd zitten.fluitje schreef:Nee, ik heb mijn eigen hoekje op de bank
Oh ik zag je toch! Een mooie foto...-DIA- schreef:Jij komt zeker altijd 's morgens in de winkel?Hendrikus schreef:Bij de kassa lagen ze ook, gratis mee te nemen.-DIA- schreef:2 grote zakken met SINTERKLAASRESTANTEN....
Leverde me vanmorgen nog een stuk Euroshopper gevulde speculaas op.
Ik kan me niet herinneren je gezien te hebben...