Wat doen we vandaag? [4]

henriët

Re: Wat doen we vandaag? [4]

Bericht door henriët »

Rens schreef:gewoon ziek zijn.........de thermostaat staat op 24 graden, thermisch ondergoed aan, 2 truien én een ochtendjas.....en zit nóg te rillen van de kou..............en ik zou vanavond nog wel met een buurvrouw naar een filmische documentaire over de Lauwersoog-werken gaan in een kerkzaal van de Ger.Kerk van Moddergat.....
nou zeg, wat enorm beroerd
beterschap,
he rens, die kachel staat zo hoog, vergeet je niet te luchten.. dan kunnen alle ziektekiemen wegwaaien.
sterkte hoor!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Rens schreef:gewoon ziek zijn.........de thermostaat staat op 24 graden, thermisch ondergoed aan, 2 truien én een ochtendjas.....en zit nóg te rillen van de kou..............en ik zou vanavond nog wel met een buurvrouw naar een filmische documentaire over de Lauwersoog-werken gaan in een kerkzaal van de Ger.Kerk van Moddergat.....
Van harte beterschap! Hopelijk mag het snel beter gaan
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma van den Berg

Bericht door Wilma van den Berg »

Allerlei spullen uitpakken, rommel opruimen, zaken ordenen, voorbereiden voor vanavond, uitzien naar het weekend, voorbereiden voor de komende week waarin ik weer voor de klas mag staan, voorbereiden voor het werken in de zorg (gedeelte van het weekend), (digitale)post beantwoorden en versturen (en ervan genieten), nadenken over de afgelopen week en de preken die we met de feestdagen mochten horen,krant lezen e.d
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:
Hendrikus schreef:Morgen alweer twee vergaderingen. Er wordt wat afvergaderd, maar deze week is het helemaal hevig.
De eerste is in Lassiestad. Misschien heeft ze nog iets overgehouden van de verjaardag....
jammer, k heb m'n verjaardag niet eens gevierd..... :haha
kale boel daar in de keistad :langue
~~Soli Deo Gloria~~
Lassie

Bericht door Lassie »

:haha :haha of je moet morgen weer terug komen.... welkom hoor.
albion

Bericht door albion »

helma schreef:
vanavond Levensbronavond Doorn; met 5 (puber)kinders ga ik er heen
Verkeerd verkeren (Arjan Baan)
Vind het een heel belangrijk onderwerp voor onze jeugd.
Ben het roerend met je eens!! Jammer dat het zo ver weg is.
Ik moet vanavond nog naar een verjaardag en dat vind ik al ver
('s Gravendeel)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

Droelie schreef:Vanmiddag nog werken..
En vanavond gewoon eens ff een avondje heerlijk niks doen.....
Lekker hangen op mn bank, zak chips er naast met een fles cola..
Btje kleding opruimen (lijkt wel of er een bom gebarsten is op mn kamer.. :bobo )
Gewoon van alles een btje... :super
Ben je misschien je duffe hoofd ook kwijt?
albion

Bericht door albion »

Tja, te vroeg in het zonnetje gezeten met te luchtige kleding zeker?
Lassie

Bericht door Lassie »

Net de kelderkast uitgeruimd en schoongemaakt. Opnieuw ingedeeld en veel spullen weg gegooid. Kwam nog een dode muis tegen..... :deg Al de levensmiddelen in kranten (voorraad) gedaan. Nu nog de keuken (dat komt vanavond wel).
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef:
Tja, te vroeg in het zonnetje gezeten met te luchtige kleding zeker?
jaaaa, alleen in korte broek.......blijkt achteraf "niet handig" te zijn gweest. maar het was ook zó warm in het hoekje......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Wilma van den Berg schreef:
JolandaOudshoorn schreef:vroeg wakker geworden met het bericht dat mijn schoonvader naar het ziekenhuis moet. De dag dus afwachten. Vanmorgen moet de oudste nog naar school, vanmiddag richting Montfoort en kijken of ik ergens wat kan bijstaan.
Van harte sterkte meid! Al het nodige toegewenst van Hem Die weet wat we in alle omstandigheden nodig hebben. Ook voor hen die ons lief en dierbaar zijn. Zoek en verwacht het van en bij Hem!
Hij ligt nu voorlopig in het ziekenhuis. Maandag en dinsdag zal hij een bestraling krijgen en verder wordt hij doorlopend gespoeld (via katheter) en krijgt hij om de 20 min medicijnen tegen de pijn. Het blijft verder afwachten en bidden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
henriët

Bericht door henriët »

JolandaOudshoorn schreef:
Wilma van den Berg schreef:
JolandaOudshoorn schreef:vroeg wakker geworden met het bericht dat mijn schoonvader naar het ziekenhuis moet. De dag dus afwachten. Vanmorgen moet de oudste nog naar school, vanmiddag richting Montfoort en kijken of ik ergens wat kan bijstaan.
Van harte sterkte meid! Al het nodige toegewenst van Hem Die weet wat we in alle omstandigheden nodig hebben. Ook voor hen die ons lief en dierbaar zijn. Zoek en verwacht het van en bij Hem!
Hij ligt nu voorlopig in het ziekenhuis. Maandag en dinsdag zal hij een bestraling krijgen en verder wordt hij doorlopend gespoeld (via katheter) en krijgt hij om de 20 min medicijnen tegen de pijn. Het blijft verder afwachten en bidden.
Sterkte!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

eerst maar eens met zn allen gezellig ontbeten,
nu zorgen dat alles glad is voor de zondag (calvinistische inslag :slurp)
en dan gaan we straks naar open dag van kwekerij en planten en bloemen kopen voor de tuin, ( samen met mn zusje, t is zo supergezellig en fijn een zusje in de straat!)en vanmiddag gaan we wellicht ook nog wat ondernemen.
oja, en ik moet nog wat boodschappen halen, maar dat doe ik vanavond pas om 7 uur, want ik kan er niet tegen als alle paden zo overvol zijn met mensen, en s avonds om 7 uur/ half 8 kan je binnen een kwartier de winkel in, je kar volladen en de winkel weer uit, en ze hebben dan net bijgevuld, dus alles aanwezig!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

henriët schreef:oja, en ik moet nog wat boodschappen halen, maar dat doe ik vanavond pas om 7 uur, want ik kan er niet tegen als alle paden zo overvol zijn met mensen, en s avonds om 7 uur/ half 8 kan je binnen een kwartier de winkel in, je kar volladen en de winkel weer uit
dat lukt 's morgens om 8 uur ook prima :super
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

de was, opruimen, met Nathan proefzwemmen en wellicht even langs jvdg, boodschappen, misschien nog langs mijn schoonvader met de kinderen, administratie moet nog gedaan worden, kortom, ik ben eigenlijk alweer te laat opgestaan.
En nu eerst: koffie!!!!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten