Zo beter?Tiberius schreef:Dan moet je even de BBCodes aanzettten, hetzij in je profiel, hetzij in het bericht zelf.*girly* schreef:'t quoten gaat geheid weer mis, maar goed...ik snap er niks van hoe dat kan

Zo beter?Tiberius schreef:Dan moet je even de BBCodes aanzettten, hetzij in je profiel, hetzij in het bericht zelf.*girly* schreef:'t quoten gaat geheid weer mis, maar goed...ik snap er niks van hoe dat kan
*girly* schreef:Zo beter?Tiberius schreef:Dan moet je even de BBCodes aanzettten, hetzij in je profiel, hetzij in het bericht zelf.*girly* schreef:'t quoten gaat geheid weer mis, maar goed...ik snap er niks van hoe dat kan
Wilma, deze DVD is christelijk zeer verantwoord en daarnaast erg mooi / indrukwekkend en soms ook leuk. Ik ken een hoop mensen die helemaal niet van het film-kijken zijn maar voor deze film wel een uitzondering maakten en daar geen spijt van hebben gekregenWilma van den Berg schreef:De DVD-vorm spreekt me niet zo aan maar ik vind de melodie altijd ontzettend mooi...Avi schreef:DVD: Amazing Grace.
Een fijne luister (en kijktijd) gewenst.
Duurzaamheidstip voor een schonere wereld...Lassie schreef:Terraskachel
Avi schreef:DVD: Amazing Grace.
Is goed Helma, dan moet je wel even geduld hebben.helma schreef:Avi schreef:DVD: Amazing Grace.
ik ben benieuwd naar je ervaringen
meld je die ook nog even?Dan weet ik of het de moeite waard is om aan te schaffen; heb nog een bon....
Leuk bellenblazen!!!MarthaMartha schreef:- lekker luchtje
- stamp bellenblazers voor het familiefeestje van komende zaterdag... (hoe hou je de kids bezig)
Absoluut! En ook echt wel heel erg leuk, vooral met een beetje zomerweer. Wow...je kunt echt hele grote bellen maken!edele strijdster schreef:Leuk bellenblazen!!!MarthaMartha schreef:- lekker luchtje
- stamp bellenblazers voor het familiefeestje van komende zaterdag... (hoe hou je de kids bezig)
Vorige week opnieuw geleerd/ gehoord dat dit héééééééééél goed is voor je mondmotoriek....
misschien krijg ik hem wel voor moederdagAvi schreef:Is goed Helma, dan moet je wel even geduld hebben.helma schreef:Avi schreef:DVD: Amazing Grace.
ik ben benieuwd naar je ervaringen
meld je die ook nog even?Dan weet ik of het de moeite waard is om aan te schaffen; heb nog een bon....
Hinde schreef:Moederdag kadootje.
Kindlief was erg ongeduldig en gaf het gelijk in de auto uit school al.
"Dat krijg je omdat je altijd zo goed voor me zorgt mam." Dikke kus erbij.
Bijna al de tranen van ontroering in mijn ogen.
En toen kwam het belangrijkste:
"En wat krijg ik nou van jou mam? Als ik iets aan jou geef, moet jij ook iets aan mij geven.
Iets van lego ofzo, met dat mannetje bla-bla-bla..."
Heb ík dat zo aangeleerd???
Hinde schreef:Moederdag kadootje.
Kindlief was erg ongeduldig en gaf het gelijk in de auto uit school al.
"Dat krijg je omdat je altijd zo goed voor me zorgt mam." Dikke kus erbij.
Bijna al de tranen van ontroering in mijn ogen.
En toen kwam het belangrijkste:
"En wat krijg ik nou van jou mam? Als ik iets aan jou geef, moet jij ook iets aan mij geven.
Iets van lego ofzo, met dat mannetje bla-bla-bla..."
Heb ík dat zo aangeleerd???