Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
Maak er wat van Afgewezen! Succes.
Succes afgewezen, en jongere ook succes!Afgewezen schreef:Sterkte!Jongere schreef:Succes Afgewezen! Ik mag vanmiddag weer.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
henriët schreef:hoe rustig je leven is zonder rf
maar ik mis je hier enorm

Maar als het nou toch beter is voor d'r....helma schreef:henriët schreef:hoe rustig je leven is zonder rf
maar ik mis je hier enorm
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Een vrouw in refoforumland
die deed het forummen aan de kant.
Maar 't mocht niet baten,
ze kon 't niet laten.
Nu wacht ze tot ze wordt geband.

die deed het forummen aan de kant.
Maar 't mocht niet baten,
ze kon 't niet laten.
Nu wacht ze tot ze wordt geband.

Laatst gewijzigd door Afgewezen op 24 jun 2009, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je tentamen in limericks, Afgewezen?
Afgewezen schreef:Aan het tentamen dat ik vanavond moet maken...![]()
![]()
Jij bent hierna klaar ...
Jaloers?Wilhelm schreef:Afgewezen schreef:Aan het tentamen dat ik vanavond moet maken...![]()
![]()

@Ja Tib, ik oefen hier een beetje.Tiberius schreef:Heb je tentamen in limericks, Afgewezen?
Nee hoor, ik heb ook een middagje vrij genomen om te leren , maar toch weer dat x@$% forum aangezet !Afgewezen schreef:Jaloers?Wilhelm schreef:Afgewezen schreef:Aan het tentamen dat ik vanavond moet maken...![]()
![]()
Jij bent hierna klaar ...![]()

Nou, misschien zie ik je vanavond nog. Kan ik je sterkte wensen.
Zo niet, dan alvast bij dezen!

Zo niet, dan alvast bij dezen!
Hou je het metrum dan ook een beetje in de gaten? Succes!Afgewezen schreef:Jaloers?Wilhelm schreef:Afgewezen schreef:Aan het tentamen dat ik vanavond moet maken...![]()
![]()
@Ja Tib, ik oefen hier een beetje.Tiberius schreef:Heb je tentamen in limericks, Afgewezen?

~~Soli Deo Gloria~~
dat ik aan de slag moet, maar absoluut geen zin heb... 

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Aan mijn collega die morgen zijn vrouw moet begraven.
Slechts 45 jaar.............
Slechts 45 jaar.............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- zusterelly
Aan Nederland. Wat zijn we als volk ver van de Heere afgedwaald. Zou er ooit nog eens een reformatie komen? Ik maak me er soms best wel eens zorgen over.
Dan vind ik het niet altijd makkelijk om deze zorgen ook echt bij de Heere te laten.
Dan vind ik het niet altijd makkelijk om deze zorgen ook echt bij de Heere te laten.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
aan een vriendin van me, van wie haar tantezeggertje waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft...hij blijkt plots een ziekte te hebben die binnen een paar dagen zijn hartspier 'stil' legt... 'k Krijg er telkens weer ijskoud van...Hij is nog maar net 9...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...