Hoe werkt dit forum?
-
Re: Hoe werkt dit forum?
Bij
WIE IS ER ONLINE online
zag ik net staan:
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast
Is Google dan net RF aan het doorzoeken?
WIE IS ER ONLINE online
zag ik net staan:
Nee, aan het indexeren.crossmountain schreef:Bij
WIE IS ER ONLINE online
zag ik net staan:
Ik kom er weer niet in via Tapatalk:(
Nog steeds niet!! Moet steeds de"captcha hieronder" oplossen maar dat kan niet via Tapatalk. @Tiberius is dat niet ergens te resetten op mijn account?Chrisje72 schreef:Ik kom er weer niet in via Tapatalk:(
Je bent er nu toch in? Anders kun je niet reageren, lijkt me.Chrisje72 schreef:Nog steeds niet!! Moet steeds de"captcha hieronder" oplossen maar dat kan niet via Tapatalk. @Tiberius is dat niet ergens te resetten op mijn account?Chrisje72 schreef:Ik kom er weer niet in via Tapatalk:(
Ja via de website kwam ik er gewoon in. Maar nu ben ik in een andere browser erin gegaan, daar kreeg ik wel de captcha melding en kon ik die oplossen, en daarna mocht ik er via tapatalk ook weer in.
Ik kreeg vanmorgen overigens ook 2 vragen. De eerste was wat vreemd overigens. Er werd gevraagd naar de 3e naam van degene die in plaats van Judas gekozen werd. Nou ken ik er maar 2.Chrisje72 schreef:Ja via de website kwam ik er gewoon in. Maar nu ben ik in een andere browser erin gegaan, daar kreeg ik wel de captcha melding en kon ik die oplossen, en daarna mocht ik er via tapatalk ook weer in.
In Handelingen 1 vers 23 staat zijn 3e naam.Piet Puk schreef:Ik kreeg vanmorgen overigens ook 2 vragen. De eerste was wat vreemd overigens. Er werd gevraagd naar de 3e naam van degene die in plaats van Judas gekozen werd. Nou ken ik er maar 2.Chrisje72 schreef:Ja via de website kwam ik er gewoon in. Maar nu ben ik in een andere browser erin gegaan, daar kreeg ik wel de captcha melding en kon ik die oplossen, en daarna mocht ik er via tapatalk ook weer in.
Bij veel inlogpogingen heb ik het maximum aantal inlogpogingen met het captchaprobleem weer. Eerst een vraag beantwoorden alvorens in te loggen. Al een aantal dagen. Dit probleem is al zo lang bekend, ik zie berichten van meer dan een jaar terug. Waarom wordt hier gewoon niets mee gedaan?
Ja ik ook. Ik meld het maar niet meer.Erskinees schreef:Bij veel inlogpogingen heb ik het maximum aantal inlogpogingen met het captchaprobleem weer. Eerst een vraag beantwoorden alvorens in te loggen. Al een aantal dagen. Dit probleem is al zo lang bekend, ik zie berichten van meer dan een jaar terug. Waarom wordt hier gewoon niets mee gedaan?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Ik heb er ook weer last van.Erskinees schreef:Bij veel inlogpogingen heb ik het maximum aantal inlogpogingen met het captchaprobleem weer. Eerst een vraag beantwoorden alvorens in te loggen. Al een aantal dagen. Dit probleem is al zo lang bekend, ik zie berichten van meer dan een jaar terug. Waarom wordt hier gewoon niets mee gedaan?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje
- FlyingEagle
Ik heb dit fenomeen helemaal niet. Niet op de site en niet in Tapatalk
Ik heb het ook. Best irritant.
Hier nog één!Erskinees schreef:Bij veel inlogpogingen heb ik het maximum aantal inlogpogingen met het captchaprobleem weer. Eerst een vraag beantwoorden alvorens in te loggen. Al een aantal dagen. Dit probleem is al zo lang bekend, ik zie berichten van meer dan een jaar terug. Waarom wordt hier gewoon niets mee gedaan?
Ik weet ondertussen wel welke boekrol de Moorman las, wie psalm 108 schreef, enzovoorts....
-
Die uit Handelingen 2 weet ik niet hoor.Hollander schreef:Hier nog één!Erskinees schreef:Bij veel inlogpogingen heb ik het maximum aantal inlogpogingen met het captchaprobleem weer. Eerst een vraag beantwoorden alvorens in te loggen. Al een aantal dagen. Dit probleem is al zo lang bekend, ik zie berichten van meer dan een jaar terug. Waarom wordt hier gewoon niets mee gedaan?
Ik weet ondertussen wel welke boekrol de Moorman las, wie psalm 108 schreef, enzovoorts....
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
uw medeforummer Jantje