Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
En mevr den Dikken- den Dunnen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- oesterschelpje
Mevrouw Bolle - den Beer
Balkenendes geheime boodschap: Zet de eerste letters van de eerste zinnen uit de troonrede 2010 achter elkaar....
Willen wij daadkrachtig het economisch herstel vorm kunnen geven, dan is stabiel bestuur gewenst.
Intensief wordt sinds de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni gewerkt aan de totstandkoming van een nieuw kabinet.
Lopende de kabinetsformatie past het huidige kabinet terughoudendheid bij het doen van beleidsvoorstellen voor het komende jaar.
Lange tijd en wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis voelbaar blijven.
Een ingrijpend pakket van ombuigingen is nu noodzakelijk om de positie van ons land ook op de lange termijn te verbeteren.
Maatregelen voor de jaren na 2011 zullen vanzelfsprekend door een nieuw kabinet voorbereid moeten worden.
Voorwaarde voor een duurzame ontwikkeling en welvaart is een stabiel begrotingsbeleid.
Aanvullende voorstellen om het jaarlijkse tekort op de begroting terug te dringen, zijn onvermijdelijk.
Noodzakelijke middelen om de economie te stimuleren heeft de regering reeds ingezet.
Niet langer kan dit beleid ongewijzigd worden gecontinueerd.
Als gevolg van de dalende belastinginkomsten en de stimuleringsmaatregelen is het overheidstekort fors opgelopen.
Staatsschuld en tekort stijgen tot een hoogte die op den duur niet houdbaar is.
Structurele financiële maatregelen zullen nú genomen moeten worden.
Om de hoge overheidstekorten terug te dringen komt de regering met voorstellen die de financiële positie van de Rijksbegroting op termijn zullen verbeteren.
Voldaan wordt tevens aan de voorwaarden van het Europees Stabiliteits- en Groeipact, waaraan ons land gebonden is.
Willen wij daadkrachtig het economisch herstel vorm kunnen geven, dan is stabiel bestuur gewenst.
Intensief wordt sinds de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni gewerkt aan de totstandkoming van een nieuw kabinet.
Lopende de kabinetsformatie past het huidige kabinet terughoudendheid bij het doen van beleidsvoorstellen voor het komende jaar.
Lange tijd en wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis voelbaar blijven.
Een ingrijpend pakket van ombuigingen is nu noodzakelijk om de positie van ons land ook op de lange termijn te verbeteren.
Maatregelen voor de jaren na 2011 zullen vanzelfsprekend door een nieuw kabinet voorbereid moeten worden.
Voorwaarde voor een duurzame ontwikkeling en welvaart is een stabiel begrotingsbeleid.
Aanvullende voorstellen om het jaarlijkse tekort op de begroting terug te dringen, zijn onvermijdelijk.
Noodzakelijke middelen om de economie te stimuleren heeft de regering reeds ingezet.
Niet langer kan dit beleid ongewijzigd worden gecontinueerd.
Als gevolg van de dalende belastinginkomsten en de stimuleringsmaatregelen is het overheidstekort fors opgelopen.
Staatsschuld en tekort stijgen tot een hoogte die op den duur niet houdbaar is.
Structurele financiële maatregelen zullen nú genomen moeten worden.
Om de hoge overheidstekorten terug te dringen komt de regering met voorstellen die de financiële positie van de Rijksbegroting op termijn zullen verbeteren.
Voldaan wordt tevens aan de voorwaarden van het Europees Stabiliteits- en Groeipact, waaraan ons land gebonden is.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Dat was toch "De Hoog en Konijn"?Orchidee schreef:Nee ze hadden een winkel op winkelcentrum Oosterhof in Rotterdam.albion schreef:Orchidee schreef:Mijn schoonzus heeft jaren bij een poelier gewerkt.
Firma Konijn
In Z?
oesterschelpje schreef:Mevrouw Bolle - den Beer
en ik heet bijna Hamburger
In Ouddorp (naar ik meen): Naaktegeboren - Komtebedde.jvdg schreef:In Zeeland komen de namen Almekinders en Naaktgeboren voor.
Ik heb dan ook wel eens gezien: Mevrouw Almekinders-Naaktgeboren.

wij hebben in de kerk iemand die heet Spachtelputz 

helma schreef:wij hebben in de kerk iemand die heet Spachtelputz

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mijn vriendin was bij een dure kapper geweest en zeer tot tevredenheid geknipt door een man.
Zij meende te herinneren dat hij de Haan heette, want Kip kon toch niet ?
Ze belde voor een nwe afspraak, ze wilde graag weer door dezelfde geholpen worden.
Ik geloof dat hij meneer de Haan heet ? Nee dus, hij heette meneer Kip
Zij meende te herinneren dat hij de Haan heette, want Kip kon toch niet ?
Ze belde voor een nwe afspraak, ze wilde graag weer door dezelfde geholpen worden.
Ik geloof dat hij meneer de Haan heet ? Nee dus, hij heette meneer Kip

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
Opeens werd mij alles duidelijk. Ik zag de nummerborden:
Auto 1: 26-NBV-3
Auto 2: 33-GBS-9
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik was er niet bij betrokken ..........Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.
-
Ik dacht gisteren nog, wat een gekke zin, dit zeg je toch zo:Luther schreef:Lange tijd en wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis voelbaar blijven.
Maar nu is duidelijk waarom de volgorde zo onlogisch is.Wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis lange tijd voelbaar blijven.
Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
-
Of in een bekend dorp "slager Sukkel"oesterschelpje schreef:In de woonplaats van een van onze vrienden zit slagerij en slachterij Slager!Mister schreef:Slagerij Worst. Bestaat ook echt.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
daar geloof ik niks van. Als Hare Majesteit heeft besloten dat ze gaat aftreden, laat ze dat aan de Prins van Oranje en aan de Minister-President weten, en dan wordt alles aangekondigd en voorbereid. Beatrix is er het type niet naar om vantevoren al een beetje te suggereren.Zonderling schreef: Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
Ook verwacht ik het komende jaar geen troonswisseling. Het politieke klimaat is niet stabiel genoeg.
Ik vermoed wel een troonswissel in 2011. Als Beatrix echt wil wachten op politieke stabiliteit, dan verlaat ze op z'n vroegst met een rollator het paleis.Zita schreef:daar geloof ik niks van. Als Hare Majesteit heeft besloten dat ze gaat aftreden, laat ze dat aan de Prins van Oranje en aan de Minister-President weten, en dan wordt alles aangekondigd en voorbereid. Beatrix is er het type niet naar om vantevoren al een beetje te suggereren.Zonderling schreef: Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
Ook verwacht ik het komende jaar geen troonswisseling. Het politieke klimaat is niet stabiel genoeg.