Deze is echt leuk...

Orchidee

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Orchidee »

En mevr den Dikken- den Dunnen :)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
oesterschelpje

Bericht door oesterschelpje »

Mevrouw Bolle - den Beer
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Balkenendes geheime boodschap: Zet de eerste letters van de eerste zinnen uit de troonrede 2010 achter elkaar....

Willen wij daadkrachtig het economisch herstel vorm kunnen geven, dan is stabiel bestuur gewenst.
Intensief wordt sinds de Tweede Kamer-verkiezingen van 9 juni gewerkt aan de totstandkoming van een nieuw kabinet.
Lopende de kabinetsformatie past het huidige kabinet terughoudendheid bij het doen van beleidsvoorstellen voor het komende jaar.
Lange tijd en wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis voelbaar blijven.
Een ingrijpend pakket van ombuigingen is nu noodzakelijk om de positie van ons land ook op de lange termijn te verbeteren.
Maatregelen voor de jaren na 2011 zullen vanzelfsprekend door een nieuw kabinet voorbereid moeten worden.

Voorwaarde voor een duurzame ontwikkeling en welvaart is een stabiel begrotingsbeleid.
Aanvullende voorstellen om het jaarlijkse tekort op de begroting terug te dringen, zijn onvermijdelijk.
Noodzakelijke middelen om de economie te stimuleren heeft de regering reeds ingezet.

Niet langer kan dit beleid ongewijzigd worden gecontinueerd.
Als gevolg van de dalende belastinginkomsten en de stimuleringsmaatregelen is het overheidstekort fors opgelopen.
Staatsschuld en tekort stijgen tot een hoogte die op den duur niet houdbaar is.
Structurele financiële maatregelen zullen nú genomen moeten worden.
Om de hoge overheidstekorten terug te dringen komt de regering met voorstellen die de financiële positie van de Rijksbegroting op termijn zullen verbeteren.
Voldaan wordt tevens aan de voorwaarden van het Europees Stabiliteits- en Groeipact, waaraan ons land gebonden is.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Orchidee schreef:
albion schreef:
Orchidee schreef:Mijn schoonzus heeft jaren bij een poelier gewerkt.
Firma Konijn :)

In Z?
Nee ze hadden een winkel op winkelcentrum Oosterhof in Rotterdam.
Dat was toch "De Hoog en Konijn"?
helma

Bericht door helma »

oesterschelpje schreef:Mevrouw Bolle - den Beer

en ik heet bijna Hamburger
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

jvdg schreef:In Zeeland komen de namen Almekinders en Naaktgeboren voor.
Ik heb dan ook wel eens gezien: Mevrouw Almekinders-Naaktgeboren.
In Ouddorp (naar ik meen): Naaktegeboren - Komtebedde. ;)
helma

Bericht door helma »

wij hebben in de kerk iemand die heet Spachtelputz :hum
Orchidee

Bericht door Orchidee »

helma schreef:wij hebben in de kerk iemand die heet Spachtelputz :hum
:humhihi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Mijn vriendin was bij een dure kapper geweest en zeer tot tevredenheid geknipt door een man.
Zij meende te herinneren dat hij de Haan heette, want Kip kon toch niet ?
Ze belde voor een nwe afspraak, ze wilde graag weer door dezelfde geholpen worden.
Ik geloof dat hij meneer de Haan heet ? Nee dus, hij heette meneer Kip :jongle
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.

Opeens werd mij alles duidelijk. Ik zag de nummerborden:
Auto 1: 26-NBV-3
Auto 2: 33-GBS-9
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Auto

Bericht door Auto »

Luther schreef:Vanmiddag reden we op de A59. Daar waren twee auto's elkaar aan het afsnijden en met groot licht aan het bestoken. Heel flauw natuurlijk.

Opeens werd mij alles duidelijk. Ik zag de nummerborden:
Auto 1: 26-NBV-3
Auto 2: 33-GBS-9
Ik was er niet bij betrokken ..........
Zonderling

Bericht door Zonderling »

Luther schreef:Lange tijd en wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis voelbaar blijven.
Ik dacht gisteren nog, wat een gekke zin, dit zeg je toch zo:
Wereldwijd zullen de gevolgen van de financieel-economische crisis lange tijd voelbaar blijven.
Maar nu is duidelijk waarom de volgorde zo onlogisch is.
Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

oesterschelpje schreef:
Mister schreef:Slagerij Worst. Bestaat ook echt.
In de woonplaats van een van onze vrienden zit slagerij en slachterij Slager!
Of in een bekend dorp "slager Sukkel"
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Zonderling schreef: Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
daar geloof ik niks van. Als Hare Majesteit heeft besloten dat ze gaat aftreden, laat ze dat aan de Prins van Oranje en aan de Minister-President weten, en dan wordt alles aangekondigd en voorbereid. Beatrix is er het type niet naar om vantevoren al een beetje te suggereren.
Ook verwacht ik het komende jaar geen troonswisseling. Het politieke klimaat is niet stabiel genoeg.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zita schreef:
Zonderling schreef: Het zou mij niet verbazen wanneer het grapje toch wel meer betekenis heeft voor een a.s. troonsopvolging.
daar geloof ik niks van. Als Hare Majesteit heeft besloten dat ze gaat aftreden, laat ze dat aan de Prins van Oranje en aan de Minister-President weten, en dan wordt alles aangekondigd en voorbereid. Beatrix is er het type niet naar om vantevoren al een beetje te suggereren.
Ook verwacht ik het komende jaar geen troonswisseling. Het politieke klimaat is niet stabiel genoeg.
Ik vermoed wel een troonswissel in 2011. Als Beatrix echt wil wachten op politieke stabiliteit, dan verlaat ze op z'n vroegst met een rollator het paleis.
Plaats reactie