Dat lijkt me nu niet zo'n moeilijke vraag. Als mijn kinderen normaal gesproken twee uur nodig hebben om huiswerk te maken, en ze zijn nu in een kwartier klaar, ga ik ook vragen stellen bij de kwaliteit.Erskinees schreef:Waarom zo huiverig? Op heel veel omstandigheden in ons leven ligt druk. Ik leg ook druk op mijn kinderen om huiswerk te maken, het huiswerk wordt er niet slechter van. De auto waarin jij rijdt is ook onder druk gedesigned en in de fabriek gemaakt, toch is 'ie veilig. Ik doe mijn werk ook wel eens onder druk, maar lever alsnog een goed product af.Isala schreef: Door dit artikel word ik dus niet gerustgesteld en de druk rondom toezegging en productie maakt het er niet beter op.
En als tweede: de kwaliteit van het huiswerk kan hoogstens leiden tot een onvoldoende bij de volgende toets. Maar wie weet waar de extra tijdsdruk bij de ontwikkeling van een vaccin toe leidt? Dat weet niemand.
Als normaal gesproken een traject tien jaar duurt, vind ik het niet vreemd dat er nu vraagtekens bij gesteld worden.