Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Moorhuhn (Winter Edition)... Poos niet gedaan.
Morgen alweer twee vergaderingen. Er wordt wat afvergaderd, maar deze week is het helemaal hevig.
De eerste is in Lassiestad. Misschien heeft ze nog iets overgehouden van de verjaardag....
De eerste is in Lassiestad. Misschien heeft ze nog iets overgehouden van de verjaardag....
~~Soli Deo Gloria~~
Komt ze het vast wel even langs brengeHendrikus schreef:Morgen alweer twee vergaderingen. Er wordt wat afvergaderd, maar deze week is het helemaal hevig.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
vroeg wakker geworden met het bericht dat mijn schoonvader naar het ziekenhuis moet. De dag dus afwachten. Vanmorgen moet de oudste nog naar school, vanmiddag richting Montfoort en kijken of ik ergens wat kan bijstaan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Sterkte Jolanda. Is het ernstig?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
moeilijk in te schatten. Hij is terminaal, soms denken we dat het een kwestie van dagen is, dan weer van maanden. Steeds krabbelt hij iets op, om vervolgens weer een grotere terugval te hebben. De vraag is, hoe lang duurt het nog.fluitje schreef:Sterkte Jolanda. Is het ernstig?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jammer, k heb m'n verjaardag niet eens gevierd.....Hendrikus schreef:Morgen alweer twee vergaderingen. Er wordt wat afvergaderd, maar deze week is het helemaal hevig.

JolandaOudshoorn schreef:moeilijk in te schatten. Hij is terminaal, soms denken we dat het een kwestie van dagen is, dan weer van maanden. Steeds krabbelt hij iets op, om vervolgens weer een grotere terugval te hebben. De vraag is, hoe lang duurt het nog.fluitje schreef:Sterkte Jolanda. Is het ernstig?
Sterkte
vandaag hard aan t werk
net wat mail bijgewerkt; nu aan de slag!
ben al een heel eind met de wisseling van het seizoen in de kasten
wat een
werk
minst leuke van het hele jaar
er staan al weer 4 vuilniszakken vol kleding voor het goede doel klaar...ruimt lekker op
vanavond Levensbronavond Doorn; met 5 (puber)kinders ga ik er heen
Verkeerd verkeren (Arjan Baan)
Vind het een heel belangrijk onderwerp voor onze jeugd.
net wat mail bijgewerkt; nu aan de slag!
ben al een heel eind met de wisseling van het seizoen in de kasten
wat een

minst leuke van het hele jaar

er staan al weer 4 vuilniszakken vol kleding voor het goede doel klaar...ruimt lekker op
vanavond Levensbronavond Doorn; met 5 (puber)kinders ga ik er heen
Verkeerd verkeren (Arjan Baan)
Vind het een heel belangrijk onderwerp voor onze jeugd.
30 IB en VPB aangiften nakijken. Vanaf 7:15 heb ik er 8 gedaan. Waarvan 6 met een fout(je)erin. (Ik voel me nog steeds niet overbodig hier)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
leuk!refo schreef:30 IB en VPB aangiften nakijken. Vanaf 7:15 heb ik er 8 gedaan. Waarvan 6 met een fout(je)erin. (Ik voel me nog steeds niet overbodig hier)
dat moet je een goed gevoel geven!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
GG Rijssen-West haalt vanavond op! Ik weet niet of ze helemaal bij jou langs komen. Maar het is iig wel een goed doel!helma schreef:
Ik heb overdag m'n gewone ritme, vanavond smokkeltocht van de jeugdvereniging. Ik ben post, dus ik mag de smokkelwaar uitdelen!

- Wilma van den Berg
Van harte sterkte meid! Al het nodige toegewenst van Hem Die weet wat we in alle omstandigheden nodig hebben. Ook voor hen die ons lief en dierbaar zijn. Zoek en verwacht het van en bij Hem!JolandaOudshoorn schreef:vroeg wakker geworden met het bericht dat mijn schoonvader naar het ziekenhuis moet. De dag dus afwachten. Vanmorgen moet de oudste nog naar school, vanmiddag richting Montfoort en kijken of ik ergens wat kan bijstaan.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Vanmiddag nog werken..
En vanavond gewoon eens ff een avondje heerlijk niks doen.....
Lekker hangen op mn bank, zak chips er naast met een fles cola..
Btje kleding opruimen (lijkt wel of er een bom gebarsten is op mn kamer..
)
Gewoon van alles een btje...
En vanavond gewoon eens ff een avondje heerlijk niks doen.....
Lekker hangen op mn bank, zak chips er naast met een fles cola..
Btje kleding opruimen (lijkt wel of er een bom gebarsten is op mn kamer..

Gewoon van alles een btje...

gewoon ziek zijn.........de thermostaat staat op 24 graden, thermisch ondergoed aan, 2 truien én een ochtendjas.....en zit nóg te rillen van de kou..............en ik zou vanavond nog wel met een buurvrouw naar een filmische documentaire over de Lauwersoog-werken gaan in een kerkzaal van de Ger.Kerk van Moddergat.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60