Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
ik was nog het meest blij met de lieve spontane kaartjes/gedichtjes die de kinders voor mij geschreven hadden
Dat ontroerde me meer dan de mooie kado's die ik ook heb gekregen (en ook blij mee was!)
Ik hoef eigenlijk helemaal geen kado's, want ik heb alles. Maar weet je hoe leuk ik het vindt dat ze hun best doen om iets leuks te maken of te kopen. Daar spreekt toch een stuk liefde en waardering uit.
Dat ontroerde me meer dan de mooie kado's die ik ook heb gekregen (en ook blij mee was!)
Ik hoef eigenlijk helemaal geen kado's, want ik heb alles. Maar weet je hoe leuk ik het vindt dat ze hun best doen om iets leuks te maken of te kopen. Daar spreekt toch een stuk liefde en waardering uit.
- MarthaMartha
een super leuk jasje van Josephine en Co (rood met wit gestreept)
oranje shirtje van Josephine en Co
rood met witte gestreept shirt
Prachtige lange felgekleurde bloemenrok (denk dat Demo hem afschuwelijk vindt
maar ik vind hem super)
samen voor 32,50
Een bos bloemen
Allerlei ingrediënten voor lekkere dingen voor het kraamfeest van a.s. zaterdag (nu nog de tijd om het in elkaar te zetten)...
Een Irish koffie likeur voor een 40-jarige-bruiloft van een oom en tante (en vanavond dus een receptie).
De boodschappen voor het avondeten...
En een heerlijk frisse neus van een hele morgen in de buitenlucht...
Prachtige lange felgekleurde bloemenrok (denk dat Demo hem afschuwelijk vindt

samen voor 32,50

Een bos bloemen
Allerlei ingrediënten voor lekkere dingen voor het kraamfeest van a.s. zaterdag (nu nog de tijd om het in elkaar te zetten)...
Een Irish koffie likeur voor een 40-jarige-bruiloft van een oom en tante (en vanavond dus een receptie).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Ik kom je mooie bloemenrok morgen bewonderen!MarthaMartha schreef:een super leuk jasje van Josephine en Co (rood met wit gestreept)
Prachtige lange felgekleurde bloemenrok (denk dat Demo hem afschuwelijk vindtmaar ik vind hem super)
samen voor 32,50![]()
Een bos bloemen
En de kleine natuurlijk. Ik reserveer alvast een uurtje vasthouden en knuffelen. (Thijmen dan,

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
Hi, maar als Demo hem echt erg vind zal ik hem morgen niet aantrekken, dan doe ik dat alleen op dagen dat hij toch van huis is...JolandaOudshoorn schreef:Ik kom je mooie bloemenrok morgen bewonderen!MarthaMartha schreef:een super leuk jasje van Josephine en Co (rood met wit gestreept)
Prachtige lange felgekleurde bloemenrok (denk dat Demo hem afschuwelijk vindtmaar ik vind hem super)
samen voor 32,50![]()
Een bos bloemen
En de kleine natuurlijk. Ik reserveer alvast een uurtje vasthouden en knuffelen. (Thijmen dan,, voordat er weer praatjes komen)
Uh..... Thijmen is erg onrustig dus ik laat hem morgen zeker niet van hand tot hand gaan.... dus als je hem krijgt moet je dat uur volmaken, zodat een paar anderen kunnen overslaan..... (of een andere keer komen, dan mag je hem knuffelen zoveel als je wilt) Ik denk dat het niet goed voor hem is als ie steeds van hand tot hand gaat (sorry), dus als je hem krijgt is vasthouden en niet uit handen geven het motto

Heel goed MM.... En je daar wel aan houden he.

- MarthaMartha
Mmmm... lastig hoor .... je gunt het iedereen...Lassie schreef:Heel goed MM.... En je daar wel aan houden he.![]()
MarthaMartha schreef:Mmmm... lastig hoor .... je gunt het iedereen...Lassie schreef:Heel goed MM.... En je daar wel aan houden he.![]()
tuurlijk.. maar jullie zitten er mee. Zij kunnen naar huis.
Ik heb ook al duidelijke afspraken in m'n hoofd zitten die ik voordat de kleine geboren wordt even ga afspreken met familie. Ik zeg het nu al tegen m'n schoonmoeder, die denkt dat het een grapje is. Zij is erg van het knuffelen en kust het hele kind plat.

Je moet het gewoon per situatie bekijken, een vooringenomen standpunt in deze lijkt mij niet zo goed...
Maar goed dat is mijn mening, en we zijn erg

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat kan, maar als je continu je schoonmoeder over de vloer krijgt die van knuffelen houdt. Wil ik dit graag voor zijn dan dat ik er pas achter kom als de kleine van slag is.Orchidee schreef:daar heb ik nou nog nooit over nagedacht, zeker niet toen ik uberhaupt zelf nog geen kinderen had...ja ik weet dat ik een slechte ouder ben...
Je moet het gewoon per situatie bekijken, een vooringenomen standpunt in deze lijkt mij niet zo goed...
Maar goed dat is mijn mening, en we zijn erg
Heel verstandig MMMarthaMartha schreef:Hi, maar als Demo hem echt erg vind zal ik hem morgen niet aantrekken, dan doe ik dat alleen op dagen dat hij toch van huis is...JolandaOudshoorn schreef:Ik kom je mooie bloemenrok morgen bewonderen!MarthaMartha schreef:een super leuk jasje van Josephine en Co (rood met wit gestreept)
samen voor 32,50![]()
Een bos bloemen
En de kleine natuurlijk. Ik reserveer alvast een uurtje vasthouden en knuffelen. (Thijmen dan,, voordat er weer praatjes komen)
Uh..... Thijmen is erg onrustig dus ik laat hem morgen zeker niet van hand tot hand gaan.... dus als je hem krijgt moet je dat uur volmaken, zodat een paar anderen kunnen overslaan..... (of een andere keer komen, dan mag je hem knuffelen zoveel als je wilt) Ik denk dat het niet goed voor hem is als ie steeds van hand tot hand gaat (sorry), dus als je hem krijgt is vasthouden en niet uit handen geven het motto

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
want?MarthaMartha schreef:Mmmm... lastig hoor .... je gunt het iedereen...Lassie schreef:Heel goed MM.... En je daar wel aan houden he.![]()
denken vanuit je ventje..
dan gun je hem rust!!
Doen!!
box in de hoek, en m lekker laten liggen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een fijn, gezellig en goed telefoongesprek met mn schoonzus!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ik zal hem wel 2 uur vasthouden.... dan heeft dat ventje ook eens rust!Mara schreef:Heel verstandig MMMarthaMartha schreef:Hi, maar als Demo hem echt erg vind zal ik hem morgen niet aantrekken, dan doe ik dat alleen op dagen dat hij toch van huis is...JolandaOudshoorn schreef:Ik kom je mooie bloemenrok morgen bewonderen!MarthaMartha schreef:een super leuk jasje van Josephine en Co (rood met wit gestreept)
samen voor 32,50![]()
Een bos bloemen
Uh..... Thijmen is erg onrustig dus ik laat hem morgen zeker niet van hand tot hand gaan.... dus als je hem krijgt moet je dat uur volmaken, zodat een paar anderen kunnen overslaan..... (of een andere keer komen, dan mag je hem knuffelen zoveel als je wilt) Ik denk dat het niet goed voor hem is als ie steeds van hand tot hand gaat (sorry), dus als je hem krijgt is vasthouden en niet uit handen geven het mottoOnder de 3 maanden zijn baby's heel kwetsbaar. Ook "gewone" verkoudheidjes, waar volwassenen moeiteloos doorheen rollen, kan voor een baby levensgevaarlijk zijn.
Kan ook wel even een stukje met hem gaan rijden, of ik haal hem aan het begin van de middag op; gaan we naar de dierentuin en dan kunnen MM en Demo zich helemaal wijden aan de visite.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
[quote="JolandaOudshoorn
Ik zal hem wel 2 uur vasthouden.... dan heeft dat ventje ook eens rust!
Kan ook wel even een stukje met hem gaan rijden, of ik haal hem aan het begin van de middag op; gaan we naar de dierentuin en dan kunnen MM en Demo zich helemaal wijden aan de visite.[/quote]

Ik zal hem wel 2 uur vasthouden.... dan heeft dat ventje ook eens rust!
Kan ook wel even een stukje met hem gaan rijden, of ik haal hem aan het begin van de middag op; gaan we naar de dierentuin en dan kunnen MM en Demo zich helemaal wijden aan de visite.[/quote]

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!