Nou dat hoop ik voor jou!!-DIA- schreef:vandaag met de atibiotiackuur beginnen...
deze week nog uitzieken...
de dokter zei gisteren dat het na de antibioticakuur
(na 3 dagen) al een stuk beter zou zijn...
Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- JolandaOudshoorn
Sterkte! Waren de kussens gisteren niet genoeg??Ichtus schreef:stilzitten
Ik weet, mijn Verlosser leeft
studeren....
niet mijn sterkste punt overigens, heb binnenkort een belangrijk examen en moet er even hard aan trekken
normaal gesproken werk ik op donderdag dus de kinders heb ik net bij oma geparkeerd, is wel héél stil nu in huis hoor, voelt een beetje raar aan......

niet mijn sterkste punt overigens, heb binnenkort een belangrijk examen en moet er even hard aan trekken

normaal gesproken werk ik op donderdag dus de kinders heb ik net bij oma geparkeerd, is wel héél stil nu in huis hoor, voelt een beetje raar aan......
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
nou, heerlijk studeren dan!!!Kippetje schreef:studeren....![]()
niet mijn sterkste punt overigens, heb binnenkort een belangrijk examen en moet er even hard aan trekken![]()
succes!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zit in een korte broek te bakken in de zon.....het is in mijn hoekje van m'n terras 33 graden!!!
De "algemene" temperatuur op het dorp is 25 graden, met een brandende zon aan een strákblauwe lucht...............
De "algemene" temperatuur op het dorp is 25 graden, met een brandende zon aan een strákblauwe lucht...............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Heb ik gedaan hoor! Was echt prettig om dat zo een keertje 's morgens te kunnen doen. Je bent gewoon veel fitter dan 's avonds na een hele dag werken of andere taken.henriët schreef:nou, heerlijk studeren dan!!!Kippetje schreef:studeren....![]()
niet mijn sterkste punt overigens, heb binnenkort een belangrijk examen en moet er even hard aan trekken![]()
succes!!!
Maar heb de kuikens lekker wat eerder gehaald, ga nu even lekker met een bakkie de tuin in en dan straks nog maar wat huishoudelijk gedoe

Hier is het qua temperatuur heerlijk hoor (22 graden ofzo), maar wel wat grijs. Geen zon in ieder geval! Geniet er maar lekker van, kijk wel uit voor verbranden, anders zit je straks zo achter je pc:Rens schreef:Zit in een korte broek te bakken in de zon.....het is in mijn hoekje van m'n terras 33 graden!!!

Had er graag nog wat extra gehadJolandaOudshoorn schreef:Sterkte! Waren de kussens gisteren niet genoeg??Ichtus schreef:stilzitten

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Werken, mijn broer uit Istanbul ophalen op Schiphol, bijpraten.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
vind je het erg dat dat "op Schiphol" ertussen staat?Marnix schreef:Werken, mijn broer uit Istanbul ophalen op Schiphol, bijpraten.
~~Soli Deo Gloria~~
Anders moet hij zover op zijn mountainbike.
nee hoor. dan wil ik er langer kunnen blijven 
maar ja, Istanbul - Schiphol met Turkish Airlines is altijd link
en wist je dat forummen met een mobiel niet echt opschiet?

maar ja, Istanbul - Schiphol met Turkish Airlines is altijd link

en wist je dat forummen met een mobiel niet echt opschiet?

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
vanavond komen er weer verschillende ouders op gesprek.... (vanavond heb ik er maar 4).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee, dat wist ik niet. Nooit geprobeerd. Ik heb een koelkast zonder internet.Marnix schreef:en wist je dat forummen met een mobiel niet echt opschiet?
~~Soli Deo Gloria~~
Ik probeerde het voor het eerst... en ik denk ook voor het laatst
Te omslachtig.