haha, ja dat ook. Maar ik kan geen andere pagina's openen.Tiberius schreef:En er niet meer af, bedoel je?JolandaOudshoorn schreef:..ik alleen maar op refoforum kan komen...
Dat probleem hebben wel meerderen.
Wist je dat ...[7]
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat ...[7]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
..ik net heerlijk gewerkt heb
..ik het ook heerlijk vindt om weer thuis te zijn

..ik het ook heerlijk vindt om weer thuis te zijn

Jongere goed stil heeft gezeten in de kerk zondag!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
...Als hij dat niét had gedaan, hadden we 't ongetwijfeld hier ook in geuren en kleuren gelezenDaphne schreef:Jongere goed stil heeft gezeten in de kerk zondag!

~~Soli Deo Gloria~~
Ik http://www.nursesdna.nl een erg leuke site vind voor zusters.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- monique
wat bedoel je daarmeeAfgewezen schreef:...ik me steeds weer verbaas hoe de onzintopics het snelst vollopen?
...ik mij ernstig zorgen maak over het niveau van de gemiddelde RF'er?
herinner je gister
droom van morgen
maar leef vandaag
droom van morgen
maar leef vandaag
... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Foto!!!Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Kan ik je nog terugvinden in de St. Jan??Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!
Volgens mij kom jij daar nooit meerAfgewezen schreef:Kan ik je nog terugvinden in de St. Jan??Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!

Misschien op de hyves...vlinder schreef:Foto!!!Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!

Daphne toch moest werken zondag?Daphne schreef:Jongere goed stil heeft gezeten in de kerk zondag!

Jongere altijd stil zit in de kerk, zelfs als de voorganger een ballon aanbiedt.
Wie zegt dat?Daphne schreef:Volgens mij kom jij daar nooit meerAfgewezen schreef:Kan ik je nog terugvinden in de St. Jan??Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik net dit zag vanuit de trein:
http://www.nu.nl/news/1565130/12/Brand_ ... eo%29.html
Zag er fors uit.
http://www.nu.nl/news/1565130/12/Brand_ ... eo%29.html
Zag er fors uit.
staat je goed Daphne!! Die nieuwe coupe, echt ZOMERS!!! woeihhhhhhhvlinder schreef:Foto!!!Daphne schreef:... Ik een nieuwe coupe heb en een nieuwe zomerse kleur!