Wat vind je goed aan dit boek?Jo-Ann schreef:Niemandskinderen - Carolien Roodvoets
Wordt je niet down van zo'n onderwerp?
Wat vind je goed aan dit boek?Jo-Ann schreef:Niemandskinderen - Carolien Roodvoets
Mwah... ik herken er wel iets in. Gelukkig niet alles.saphira schreef:Wat vind je goed aan dit boek?Jo-Ann schreef:Niemandskinderen - Carolien Roodvoets
Wordt je niet down van zo'n onderwerp?
Help me even..Sola Scriptura schreef:heb hem binnen!Gian schreef:Oorlog tegen de heiligen van Jessie Penn Lewis.
Aanrader!
Hier te verkrijgen;Oorlog tegen de Heiligen is een ontnuchterend boek. Het confronteert ons met onze aangeboren neiging tot zelfmisleiding, en het onvermogen van onze natuurlijke mens om de dingen die uit de bovennatuurlijke wereld tot ons komen, te beoordelen. Het kernwoord van het boek is misleiding. Misleiding door boze geesten in de eindtijd, gericht op individuele gelovigen, en op de Gemeente als geheel. Oorlog tegen de Heiligen laat ons zien hoezeer wij bij het onderzoeken van bovennatuurlijke ervaringen van God afhankelijk zijn, en dat zelfoverschatting wat betreft het eigen vermogen om geestelijke dingen te beoordelen, grote problemen kan veroorzaken in het leven van gelovigen. De les die Oorlog tegen de Heiligen ons leert, is dat iedere gelovige vatbaar is voor misleiding door boze geesten. Dit boek, dat gebaseerd is op de ervaringen van opwekkingsprediker Evan Roberts (1871-1951), en de inzichten van Jessie Penn-Lewis (1861-1927), reikt de lezer enkele principes aan, die hem kunnen helpen om temidden van de vele bovennatuurlijke manifestaties van vandaag de dag, het goddelijke, het satanische, en het menselijke van elkaar te onderscheiden.
http://www.jessiepennlewis.nl/boeken_du ... eiligenPBm
bedankt voor de tip.
vergeet die van bakker niet te lezen!
die zag ik thuis pas ook in de boeken kast staanChanna schreef:Fern Nichols
"Elk kind heeft een biddende moeder nodig"
Haal hem eens uit de kast, lees het en vertel ons van de inhoud.........judith schreef:die zag ik thuis pas ook in de boeken kast staanChanna schreef:Fern Nichols
Ik zal is kijken....jvdg schreef:Haal hem eens uit de kast, lees het en vertel ons van de inhoud.........judith schreef:die zag ik thuis pas ook in de boeken kast staanChanna schreef:Fern Nichols
Een samenvatting aan ons doorgeven....het hele boek zou wat te veel zijn om te verwerken in een posting. Gewoon kort vertellen wat het hele boek je te zeggen had en voor ons belangrijk is...judith schreef:Ik zal is kijken....
de hele inhoud vertellen...?
Channa schreef:Fern Nichols
Is dat van dezelfde schrijver?helma schreef:Channa schreef:Fern Nichols
prachtig boek; ik heb de engelse versie
ben nu aan t lezen in: de kracht van biddende ouders
en heb mijn man gegeven: de kracht van een biddende man (echtgenoot)
Channa schreef:Is dat van dezelfde schrijver?helma schreef:Channa schreef:Fern Nichols
prachtig boek; ik heb de engelse versie
ben nu aan t lezen in: de kracht van biddende ouders
en heb mijn man gegeven: de kracht van een biddende man (echtgenoot)