Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Gistermiddag: 2 porties kipsate en een broodje warm vlees met pindasaus.
(we waren maar met ons drietjes deze dag)
(we waren maar met ons drietjes deze dag)
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
4 jaren-vijftig supergave eetkamerstoelen (afkomstig uit een klein kerkje, waar ze uiteraard geen eetkamerstoel waren, maar kerkstoel). Nu nog een huis om ze in te zetten 

- Wilma van den Berg
Een bijzondere 'verrassing': een mooie, indrukwekkende kaart en drie boeken
- De apostel der heidenen, de zendingsreizen van Paulus, ds. J. J. van Eckeveld
- Ons Avondmaalsformulier, ds. C. Harinck
- Mijn boog heb ik gegeven, ds. B. van der Heiden
- De apostel der heidenen, de zendingsreizen van Paulus, ds. J. J. van Eckeveld
- Ons Avondmaalsformulier, ds. C. Harinck
- Mijn boog heb ik gegeven, ds. B. van der Heiden
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Een waterval of fontein voor in de tuin.
Vanavond met de mexicaanse haard heerlijk gezeten.
Foto beetje wazig door de bbq-rook/

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
het zier er erg gezellig uit, fluitje!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
wat ontzettend leuk en gezelligfluitje schreef:Een waterval of fontein voor in de tuin.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
verjaardagskaarten van de RMU en Pearle. Laatste stelde weinig voor. Is voor mijn verjaardag: morgen DV!
Ooit was hier ter plaatse een organist in de Geref. kerk die voor de dienst rustig "Lang zal die leven" speelde als er een bekende jarig was. Dat zal Gijs morgen niet te beurt vallen, denk ik. Niettemin: Happy Birthday to you!Gijs83 schreef:verjaardagskaarten van de RMU en Pearle. Laatste stelde weinig voor. Is voor mijn verjaardag: morgen DV!

~~Soli Deo Gloria~~
Die 'postman' zal morgen ook niet langs komen met z'n pakjes!Hendrikus schreef:Ooit was hier ter plaatse een organist in de Geref. kerk die voor de dienst rustig "Lang zal die leven" speelde als er een bekende jarig was. Dat zal Gijs morgen niet te beurt vallen, denk ik. Niettemin: Happy Birthday to you!Gijs83 schreef:verjaardagskaarten van de RMU en Pearle. Laatste stelde weinig voor. Is voor mijn verjaardag: morgen DV!
een schone caravan
we zijn een dagje naar de camping gegaan, en daar s even flink huisgehouden, onderste boven onder de bedden gezogen en gesopt..
heerlijk
en ik las op een aanplakbord een bericht dat het een heel mooie zomer wordt.. leuk om te lezen, maar waar t vandaan kwam, geen idee.
we zijn een dagje naar de camping gegaan, en daar s even flink huisgehouden, onderste boven onder de bedden gezogen en gesopt..
heerlijk
en ik las op een aanplakbord een bericht dat het een heel mooie zomer wordt.. leuk om te lezen, maar waar t vandaan kwam, geen idee.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een mail van een achtenswaardig persoon, en waarom schrijf ik dat nu hier, ik weet t niet, gewoon omdat ik er blij mee ben, ik zei van de week tegen een vriendin, tja, ik hoef geen dagboek meer te schrijven, want ik heb rf

een lege wasmand (de laatste was zit er in).... 

een schaakrating van 1489
weer een hoop gestegen

weer een hoop gestegen

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
Heerlijk dat het zo gelukt is. Vast een geweldig gevoelhenriët schreef:een schone caravan
heerlijk

- Wilma van den Berg
Gijs, dan nu: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en al het nodige gewenst, ook in het toekomendeGijs83 schreef:verjaardagskaarten van de RMU en Pearle. Laatste stelde weinig voor. Is voor mijn verjaardag: morgen DV!