Oké, bij Europese verkiezingen snap ik dat nog wel. Maar bij binnenlandse verkiezingen heeft het toch geen enkele zin om eenheid te creëren?Mara schreef:Mij ook, maar ik denk dat ze een eenheid willen maken in Europa en in de meeste landen gaan, voorzover ik weet, op zondag de stembussen open.eilander schreef: En waarom wil Brussel dat? Dat ontgaat me eigenlijk.
Ik vraag me af of ze zich hier mee mogen bemoeien? Is dat geen binnenlandse aangelegenheid, of het moet over de Europese verkiezingen gaan.
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
Daarom. Misschien is het een "losse flodder". Laten we het hopen!eilander schreef:Oké, bij Europese verkiezingen snap ik dat nog wel. Maar bij binnenlandse verkiezingen heeft het toch geen enkele zin om eenheid te creëren?Mara schreef:Mij ook, maar ik denk dat ze een eenheid willen maken in Europa en in de meeste landen gaan, voorzover ik weet, op zondag de stembussen open.eilander schreef: En waarom wil Brussel dat? Dat ontgaat me eigenlijk.
Ik vraag me af of ze zich hier mee mogen bemoeien? Is dat geen binnenlandse aangelegenheid, of het moet over de Europese verkiezingen gaan.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
.... het vandaag Biddag is?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja, ik weet het.-DIA- schreef:.... het vandaag Biddag is?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?
Ja, 't ziet er nogal 'rooms' uit...-DIA- schreef:... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?

Ach, daar zal hij niet zo om malen denk ik...Afgewezen schreef:Ja, 't ziet er nogal 'rooms' uit...-DIA- schreef:... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?

Ik vond zn vorige mooier 

´t Is AnglicaansAfgewezen schreef:Ja, 't ziet er nogal 'rooms' uit...-DIA- schreef:... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?

DIA, die vorige was dichter bij huis, dat wel. Weet je waar ´t was?
~~Soli Deo Gloria~~
Euh.. misschien iets van 'n skeeld'?Hendrikus schreef:´t Is AnglicaansAfgewezen schreef:Ja, 't ziet er nogal 'rooms' uit...-DIA- schreef:... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?![]()
Mooi eerlijk interview met Ed van Hell. Raakt mijn hart.
Nee, Almelo Doopsgezind-DIA- schreef:Euh.. misschien iets van 'n skeeld'?Hendrikus schreef:´t Is AnglicaansAfgewezen schreef:Ja, 't ziet er nogal 'rooms' uit...-DIA- schreef:... dat onze stadsgenoot Hendrikus, die hier sinds mensenheugenis een rotsvaste constante factor was, nu een nieuw innovatief, modern, fris ogend, sprankelend, en k(l)eurig "logo" heeft...?![]()
~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb hem als kind nog gekend, maar wellicht kent hij mij niet meer.helma schreef:Mooi eerlijk interview met Ed van Hell. Raakt mijn hart.
- JolandaOudshoorn
Net gelezen. Prachtig en zo eerlijk. En ik voel me beschaamd...helma schreef:Mooi eerlijk interview met Ed van Hell. Raakt mijn hart.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Waar kunnen wij dit interview vinden en wie is hetJolandaOudshoorn schreef:Net gelezen. Prachtig en zo eerlijk. En ik voel me beschaamd...helma schreef:Mooi eerlijk interview met Ed van Hell. Raakt mijn hart.