Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Dat ik eigenlijk huish.hulp nodig heb, maar zou niet weten waar ik het vandaan moet halen 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Hoeveel hulp zou je waarvoor kunnen gebruiken? En... heb je langdurige hulp nodig?Orchidee schreef:Dat ik eigenlijk huish.hulp nodig heb, maar zou niet weten waar ik het vandaan moet halen
Weet wel iemand die het waarschijnlijk graag zou willen doen...
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Het is spontaan weer teruggestorthelma schreef:Ik was vergeten erbij te zeggen dat het in Duitsland wasJolandaOudshoorn schreef:Kan je niet naar die winkel teruggaan met de bon??helma schreef:van de week kleren gekocht voor mijn dochtertje
lekker voordelig rokje = 2 shirtjes; 14 euro
Pinnen; lukt niet. nog een keer; nog niet
toen contant betaald
kijk ik nu op de rekening: 2 x 14 euro afgeschreven
heb ik dus uiteindelijk 3x 14 euro betaald![]()

O dat is naar zegoesterschelpje schreef:Vervelende bijwerkingen van de medicijnen, die door de huisarts niet geloofd worden...![]()

En zijn het medicijnen die echt MOETEN, of zijn er nog alternatieven ?
Bijwerkingen moeten over het algemeen bewezen worden, meestal worden ze onder het kopje TOEVALLIG geschaart.
Sterkte

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- oesterschelpje
Nee, ik kan niet zonder deze medicijnen!Mara schreef:O dat is naar zegoesterschelpje schreef:Vervelende bijwerkingen van de medicijnen, die door de huisarts niet geloofd worden...![]()
![]()
En zijn het medicijnen die echt MOETEN, of zijn er nog alternatieven ?
Bijwerkingen moeten over het algemeen bewezen worden, meestal worden ze onder het kopje TOEVALLIG geschaart.
Sterkte

Woensdag moet ik met de huisarts hierover gaan praten.
Deze bijwerking wordt onder "zeer zelden" geschaard, dus hij gelooft in eerste instantie niet dat ik ergens last van heb.
Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Natuurlijk, doe wat u niet laten kan, het lijkt wel of jullie er op uit zijn om haat en nijd onder elkaar te kwekenhuisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3

Op een vriendelijk, respectvolle manier, over zulke dingen discusiëren, is voor de meesten, niet weggelegd, een ieder vind toch dat hij/zij gelijk heeft, en het op de juiste manier ziet/beleefd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Nog even doorpruttelen dan het is zo 4, 5 decemberhuisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3

- Bert Mulder
- Contacteer:
Natuurlijk maar 1, daar we onder het VdW niet zalig kunnen worden...huisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hoho, het topic is er nog nietBert Mulder schreef:Natuurlijk maar 1, daar we onder het VdW niet zalig kunnen worden...huisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Doe het maar in 'wist je dat'Ichtus schreef:Hoho, het topic is er nog nietBert Mulder schreef:Natuurlijk maar 1, daar we onder het VdW niet zalig kunnen worden...huisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3![]()
Is je neef al terug?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:Doe het maar in 'wist je dat'Ichtus schreef:Hoho, het topic is er nog nietBert Mulder schreef:Natuurlijk maar 1, daar we onder het VdW niet zalig kunnen worden...huisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3![]()
Is je neef al terug?

Waar is de rolemmer Bert?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik heb ook een poging gedaan, maar er werd niet of nauwelijks op gereageerdhuisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ik denk dat Jean die bij zich heeft... Waar is Jean gebleven?Ichtus schreef:Gelukkig wel.
![]()
Waar is de rolemmer Bert?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dan zulle we maar leutere....Mara schreef:Ik heb ook een poging gedaan, maar er werd niet of nauwelijks op gereageerdhuisman schreef:Dat er zo weinig interessante topics zijn, dat gepruttel over de HSV ben ik wel een beetje zat. Ik denk dat ik maar eens een topic start over de leer der verbonden. 1, 2 of 3