om tib

hij wel tof is
Proef ik hier een slinkse weg om aan de 13e maand te komen?henriët schreef:ik heel hard moet lachen
om tib![]()
hij wel tof is
Dank je,zusterelly schreef:....ik je avatar erg mooi vind, Ariene!
Denk dat deze regels even, voor het gemak, helemaal vergeten zijn, ziende enkele avatars de laatste tijd:Ariene schreef:Dank je,zusterelly schreef:....ik je avatar erg mooi vind, Ariene!
het geeft treffend weer hoe ik dit jaar Kerst ervaar.
Was ik ieder jaar verwonderd dat Jezus zo laag voor ons neer wilde dalen, nu treft mij vooral het lijden.
Juist ook in de geboorte.
Met Kerst begint Zijn lijden...
Uw avatar dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen logo van een kerk.
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
- Geen vermelding van de naam van God of Jezus.
- Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
- Geen verwijzing naar sport en/of sportevenementen.
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
Uw handtekening dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Geen afbeelding, alleen tekst is toegestaan.
- Geen uitspraken van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
Bert Mulder schreef:Denk dat deze regels even, voor het gemak, helemaal vergeten zijn, ziende enkele avatars de laatste tijd:Ariene schreef:Dank je,zusterelly schreef:....ik je avatar erg mooi vind, Ariene!
Was ik ieder jaar verwonderd dat Jezus zo laag voor ons neer wilde dalen, nu treft mij vooral het lijden.
- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
- Geen afbeeldingen van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
- Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
- Geen uitspraken van personen die buiten de traditie van de Reformatie of Nadere Reformatie staan.
...dat het weinig met deze regels te maken heeft maar meer een bepaald sfeertje willen creëren. Dat is doet juist meer heidens aan en daar staat niets over in de forumregels. Ik vind zo'n strokistje weinig met een heilsfeit van doen hebben, meer met het kippenhok in mijn achtertuin waaruit ik elke morgen kakelverse eitjes raap!Bert Mulder schreef:Denk dat deze regels even, voor het gemak, helemaal vergeten zijn, ziende enkele avatars de laatste tijd:Ariene schreef:Dank je,zusterelly schreef:....ik je avatar erg mooi vind, Ariene!
Meer dit dus:Ander schreef: ...dat het weinig met deze regels te maken heeft maar meer een bepaald sfeertje willen creëren. Dat is doet juist meer heidens aan en daar staat niets over in de forumregels. Ik vind zo'n strokistje weinig met een heilsfeit van doen hebben, meer met het kippenhok in mijn achtertuin waaruit ik elke morgen kakelverse eitjes raap!
Mijn kippenhok is zéér geaccepteerd hoor!!Bert Mulder schreef:Meer dit dus:Ander schreef: ...dat het weinig met deze regels te maken heeft maar meer een bepaald sfeertje willen creëren. Dat is doet juist meer heidens aan en daar staat niets over in de forumregels. Ik vind zo'n strokistje weinig met een heilsfeit van doen hebben, meer met het kippenhok in mijn achtertuin waaruit ik elke morgen kakelverse eitjes raap!
Geen verwijzing naar wereldse zaken die binnen de gereformeerde gezindte niet algemeen geaccepteerd zijn.
De kribbe op zich is geen heilsfeit.Bert Mulder schreef:- Geen afbeelding van een heilsfeit, van God of van Jezus. Ook geen afbeeldingen die naar genoemde zaken verwijzen.
wie zoekt hier 'spijkers op laag water' en waarom weer?fluitje schreef:- weer spijkers op laag water gezocht wordt?
en als reactie op jvdg als de kribbe wel "gevuld" was met een afbeelding van de Heere Jezus dan was dat vast ook niet goed bevondenAriene schreef: het geeft treffend weer hoe ik dit jaar Kerst ervaar.
Mee eens. Droevig dit.zusterelly schreef:...ik er toch wel triest van word van een aantal reacties nav de avatar van Ariene. Zeker gezien haar toelichting!!!en als reactie op jvdg als de kribbe wel "gevuld" was met een afbeelding van de Heere Jezus dan was dat vast ook niet goed bevondenAriene schreef: het geeft treffend weer hoe ik dit jaar Kerst ervaar.
Met Kerst begint Zijn lijden...![]()
Ook de woorden strokistje en kippenhok doen geen goed in deze. Zo wordt van iets wat gezien de toelichting van Ariene zo "teer" / zo wonderlijk is in het belachelijke getrokken. En dat vind ik heel erg!
Rustig maar, zuster, ik doelde op de geestelijke "vulling" van die kribbe.zusterelly schreef:...ik er toch wel triest van word van een aantal reacties nav de avatar van Ariene. Zeker gezien haar toelichting!!!en als reactie op jvdg als de kribbe wel "gevuld" was met een afbeelding van de Heere Jezus dan was dat vast ook niet goed bevondenAriene schreef: het geeft treffend weer hoe ik dit jaar Kerst ervaar.
Met Kerst begint Zijn lijden...![]()
Ook de woorden strokistje en kippenhok doen geen goed in deze. Zo wordt van iets wat gezien de toelichting van Ariene zo "teer" / zo wonderlijk is in het belachelijke getrokken. En dat vind ik heel erg!