Iets verschrikkelijksKislev schreef:Wat is overkomen Marnix?

Iets verschrikkelijksKislev schreef:Wat is overkomen Marnix?
Mag je ermee zwemmen?Marnix schreef:Zo, de hechtingen zijn er uit. De wond is nog wel open, komt nog wel vocht uit en het antibiotica-matje is ook nog niet opgelost. Voordat de wond helemaal genezen is zijn we wel 6-8 weken verder maar ik heb gelukkig weinig last meer en kan volgende week wel weer kan spoten, zwemmen etc. Enige nadeel is dat ik 2x per dag moet blijven spoelen om de wond schoon te houden.
Was da?Marnix schreef:Zo, de hechtingen zijn er uit. De wond is nog wel open, komt nog wel vocht uit en het antibiotica-matje is ook nog niet opgelost. Voordat de wond helemaal genezen is zijn we wel 6-8 weken verder maar ik heb gelukkig weinig last meer en kan volgende week wel weer kan spoten, zwemmen etc. Enige nadeel is dat ik 2x per dag moet blijven spoelen om de wond schoon te houden.
Geniet ervan DaphneDaphne schreef:iets leuks
Marnix schreef:Zo, de hechtingen zijn er uit. De wond is nog wel open, komt nog wel vocht uit en het antibiotica-matje is ook nog niet opgelost. Voordat de wond helemaal genezen is zijn we wel 6-8 weken verder maar ik heb gelukkig weinig last meer en kan volgende week wel weer kan spoten, zwemmen etc. Enige nadeel is dat ik 2x per dag moet blijven spoelen om de wond schoon te houden.
Marnix schreef:Die taalverloedering doet me gewoon pijn aan de ogen:D:D