AppeltaartMartijn schreef:Spannend boek.
Kwarktaart of appeltaart
Gebakken Mosselen of kibbeling
AppeltaartMartijn schreef:Spannend boek.
Kwarktaart of appeltaart
2015... Mooiere lay-out en meer up-to-datemodesto schreef:Kibbeling, mits niet te kibbelachtig van aard.
Jaarboek 14 GG of Jaarboek 15 GG?
En de nieuwe keuze is...-DIA- schreef:Fiets...
Argument: ik ben een matige eter hoewel me dat niet aan te zien is.
Ik praat voor mn beurt, maar een logische zou zijn: matige eter of veelvraat?Forummer schreef:En de nieuwe keuze is...-DIA- schreef:Fiets...
Matige eter...coco schreef:Ik praat voor mn beurt, maar een logische zou zijn: matige eter of veelvraat?Forummer schreef:En de nieuwe keuze is...-DIA- schreef:Fiets...
Bananen-DIA- schreef:Matige eter...coco schreef:Ik praat voor mn beurt, maar een logische zou zijn: matige eter of veelvraat?Forummer schreef:En de nieuwe keuze is...-DIA- schreef:Fiets...
Mandarijntjes of Bananen.
Stoppen.. nokken klinkt zo populair..Leerling schreef:
Stoppen of Nokken?
Zwijgen. Daar hou ik wel van en doe ik daarom ook graag (wellicht vallen mensen nu hun stoelcoco schreef:Stoppen.. nokken klinkt zo populair..Leerling schreef:
Stoppen of Nokken?
Spreken of zwijgen?
Zonder, als het vers is tenminste. Echt pure broodsmaakLeerling schreef:Zwijgen. Daar hou ik wel van en doe ik daarom ook graag (wellicht vallen mensen nu hun stoelcoco schreef:Stoppen.. nokken klinkt zo populair..Leerling schreef:
Stoppen of Nokken?
Spreken of zwijgen?)
Brood met of Brood zonder?
Luchtmacht.Mannetje schreef:Als het dan echt moet: Trump. Maar ik ben heel blij dat ik niet hoef te kiezen uit die twee.
Luchtmacht of marine?
Mannetje schreef:Als het dan echt moet: Trump. Maar ik ben heel blij dat ik niet hoef te kiezen uit die twee.
Luchtmacht of marine?