Waar denk je op dit moment aan? [2]
- JolandaOudshoorn
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Dank voor al het meeleven.
Mijn oma is vanmiddag om 16.00 heengegaan. Ze is niet meer bij kennis gekomen, maar we weten dat ze nu Boven is.
Mijn oma is vanmiddag om 16.00 heengegaan. Ze is niet meer bij kennis gekomen, maar we weten dat ze nu Boven is.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Van harte gecondoleerd Jolanda, wat erg dat je haar nu moet missen, maar wat fijn dat je de zekerheid mag hebben dat ze Thuis is waar niemand zal zeggen "ik ben ziek"JolandaOudshoorn schreef:Dank voor al het meeleven.
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Van harte gecondoleerd, en sterkte in de komende dagen.JolandaOudshoorn schreef:Dank voor al het meeleven.
- oesterschelpje
Heel veel sterkte toegewenst, Jolanda!
Voor nu, maar ook in de toekomst, wanneer het gemis zo schrijnend gevoeld en ingeleefd wordt!
Voor nu, maar ook in de toekomst, wanneer het gemis zo schrijnend gevoeld en ingeleefd wordt!
oesterschelpje schreef:Heel veel sterkte toegewenst, Jolanda!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Van harte gecondoleerd. Sterkte in de komende dagen en de tijd daarna.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vlinder schreef:Van harte gecondoleerd. Sterkte in de komende dagen en de tijd daarna.
Van harte gecondoleerd Jolanda.
Je zal haar missen. Maar haar is een beter lot bereidt!
Sterkte in alles; ook voor je gezin.
Ingrijpend, maar de wetenschap dat zij bij de HEERE is kan zoveel troost geven. Gecondoleerd Jolanda en je gezin.JolandaOudshoorn schreef:Dank voor al het meeleven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
oesterschelpje schreef:Heel veel sterkte toegewenst, Jolanda!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Van harte sterkte Jolanda!
Wat een troost te mogen weten dat ze haar strijd te boven is!
Maar dat neemt het gemis niet weg.
Sterkte ook juist in de komende dagen.
Van harte de ondersteuning van de Heere toegewenst!
Je mag op Hem vertrouwen, Hij zal je helpen!
Wat een troost te mogen weten dat ze haar strijd te boven is!
Maar dat neemt het gemis niet weg.
Sterkte ook juist in de komende dagen.
Van harte de ondersteuning van de Heere toegewenst!
Je mag op Hem vertrouwen, Hij zal je helpen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ook hier schieten alle mensenwoorden tekort.
Ik kan alleen maar zeggen: Gecondoleerd.
Maar dat geeft geen vervulling.
De Heere mocht door dit sterven velen tot bekering brengen.
Jo, je verdriet zal groot zijn, maar de God aller Genade zal die leegte met Zijn volheid vervullen.
En zeker als je haar na mag staren in de vervulling van Zijn belofte en genade.
Sterkte in alles!
Ik kan alleen maar zeggen: Gecondoleerd.
Maar dat geeft geen vervulling.
De Heere mocht door dit sterven velen tot bekering brengen.
Jo, je verdriet zal groot zijn, maar de God aller Genade zal die leegte met Zijn volheid vervullen.
En zeker als je haar na mag staren in de vervulling van Zijn belofte en genade.
Sterkte in alles!
Jolanda, gecondoleerd met het verlies van je oma.
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen ook in de komende tijd waarin de leegte meer toe zal nemen.
Ik wil je heel veel sterkte toe wensen ook in de komende tijd waarin de leegte meer toe zal nemen.
-
helma schreef:Van harte gecondoleerd Jolanda.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
aan die jongen van 21 (en zijn familie) uit onze omgeving die gister hoorde dat hij acute leukemie heeft...