Wat doen we vandaag? [4]
- Wilma van den Berg
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Vanavond naar de kerk. Nu eerst eens de post bijwerken, spullen opruimen, wat dingen regelen, krant lezen, omkleden, eten e.d. Genoeg te doen dus!
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
vanochtend eerst gewerkt, voor ik aan t werk ging een belangrijke stap genomen
bij thuiskomst Helma opgewacht, en met haar de dag verder doorgebracht..
t was leuk, gezellig, fijn en gewoon goed.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Fijn!henriët schreef:vanochtend eerst gewerkt, voor ik aan t werk ging een belangrijke stap genomen![]()
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
lekker thuis gerommeld en schoongemaakt boodschappen gedaan en vanavond kwam de zus van m'n man gezellig aan (ze woont in Belgie met haar man) ivm m'n verjaardag. Erg leuk dat ze is geweest. Nu nog heel ff internetten en straks lekker slapen.
Net de 1e was opgehangen de 2e zit in de machine en is ook bijna klaar. De was van gisteren opgevouwen. Straks nog even de was ophangen ontbijten en dan op de fiets richting woudenberg, m'n schoonmoeder helpen (samen met m'n schoonzussen). Vanmiddag boodschappen doen. Vanavond naar de kerk.
Nee geen vrije dag , maar vanavond fijn naarde kerk!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ik ook niet. Maar het is wel rustig op het werk, een hoop mensen hebben toch vrij genomen.
Vanavond naar de kerk, verder geen dingen doen, dat vind ik niet zo gepast.
Morgen naar een concertje in Kerkrade en daarna door naar Maastricht. Een vriendin van Joanne woont daar, vlak bij het Vrijthof maar is het paasweekend weg en dus mogen wij op haar huisje passen. Zondag Pasen, dan gaan we naar de Nederlands Gereformeerde Kerk die vlakbij zit. Verder nog wel even in Maastricht rondlopen, 2e paasdag ook want het is een mooie stad. En allicht nog een film kijken, One Night with the King, over het verhaal van koningin Esther, gaat mee.
Vanavond naar de kerk, verder geen dingen doen, dat vind ik niet zo gepast.
Morgen naar een concertje in Kerkrade en daarna door naar Maastricht. Een vriendin van Joanne woont daar, vlak bij het Vrijthof maar is het paasweekend weg en dus mogen wij op haar huisje passen. Zondag Pasen, dan gaan we naar de Nederlands Gereformeerde Kerk die vlakbij zit. Verder nog wel even in Maastricht rondlopen, 2e paasdag ook want het is een mooie stad. En allicht nog een film kijken, One Night with the King, over het verhaal van koningin Esther, gaat mee.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
richting mijn ouders/schoonouders. Daar blijven we tot zaterdagavond.
De paasdagen houden we lekker voor onszelf.
Verder, nog een aantal verjaardagen afwerken en vanavond een preek beluisteren. Welke, hoe en wat weet ik nog niet.
En vanmiddag bij mijn ouders in de tuin van de zon genieten met een boekje.
De paasdagen houden we lekker voor onszelf.
Verder, nog een aantal verjaardagen afwerken en vanavond een preek beluisteren. Welke, hoe en wat weet ik nog niet.
En vanmiddag bij mijn ouders in de tuin van de zon genieten met een boekje.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nog een uurtje werken en dan naar huis.
Vanmiddag weer even met mijn dochter naar ziekenhuis en om half 6 kerkdienst.
Tussendoor ook nog even boodschappen.
Vanmiddag weer even met mijn dochter naar ziekenhuis en om half 6 kerkdienst.
Tussendoor ook nog even boodschappen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik ga zo de PC afsluiten om vervolgens neer te strijken op m'n terrasje om te genieten van het práchtige weer......mét een kan koffie........

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Straks even wat boodschappen.
Dan met dochter weer naar ziekenhuis en hierna met paar vrienden voetbal kijken en een sapje drinken.
Vanavond gewoon lekker rustig thuis
Dan met dochter weer naar ziekenhuis en hierna met paar vrienden voetbal kijken en een sapje drinken.
Vanavond gewoon lekker rustig thuis
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Sportverdwazing kijkenfluitje schreef:met paar vrienden voetbal kijken

Gijs, Gijs, wordt eens wijs en houd je ongegronde oordelen voor je.Gijs83 schreef:Sportverdwazing kijkenfluitje schreef:met paar vrienden voetbal kijkenAls het profclub betreft kan ik mij zeker niet aan die indruk onttrekken.
Lees vraag 112 nog eens na, daar staat iets over "lichtelijk en onverhoord oordelen".
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus, je dichtkunst is werkelijk formidabel.....Hendrikus schreef: Gijs, Gijs, wordt eens wijs

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)