-DIA- schreef:Drie sets ondergoed van de Hema
En een hééééle mooooie pyjama..
Tjsa...henriët schreef:-DIA- schreef:Drie sets ondergoed van de Hema
En een hééééle mooooie pyjama..
Even ri de mods... het zijn dus niet alleen 'die meiden'die de leutertopics vol spammen...
ik ga t nu een beetje begrijpen, de zorg omtrent de leutertopics![]()
de een zegt niet googlen op een woord.. en doe je t toch.. dan.. ( zoiets kan ik niet laten vanzelfsprekend...)![]()
ach ja...
Oeps, wat heb jij gedaan??fluitje schreef:spierpijn, blauwe plekken, een bruine kop en een verbrandde neus
Wilma van den Berg schreef:Een mail![]()
![]()
Wie zegt dat het die van jou is?henriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Een mail![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ik dat bedoelWilma van den Berg schreef:Wie zegt dat het die van jou is?henriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Een mail![]()
![]()
![]()
henriët schreef:Wie zegt dat ik dat bedoelWilma van den Berg schreef:Wie zegt dat het die van jou is?henriët schreef:Wilma van den Berg schreef:Een mail![]()
![]()
![]()
Wilma van den Berg schreef:(duidelijk in welke bui we allebei zijn)
Dan moet je dus toch mijn raad maar niet opvolgen door rustig aan te doen maar extra hard gaan rennen en zorgen dat je me voor bent (wie het snelste kanhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:(duidelijk in welke bui we allebei zijn)
![]()
![]()
![]()
ik kan jou bijna niet bijbenen.. mail.. rf... mail .. rf..
![]()
![]()
HAHA, maar ik ren ondertussen ook nog hoorWilma van den Berg schreef:Dan moet je dus toch mijn raad maar niet opvolgen door rustig aan te doen maar extra hard gaan rennen en zorgen dat je me voor bent (wie het snelste kanhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:(duidelijk in welke bui we allebei zijn)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Ik sta lekker voorhenriët schreef:HAHA, maar ik ren ondertussen ook nog hoorWilma van den Berg schreef:Dan moet je dus toch mijn raad maar niet opvolgen door rustig aan te doen maar extra hard gaan rennen en zorgen dat je me voor bent (wie het snelste kanhenriët schreef:Wilma van den Berg schreef:(duidelijk in welke bui we allebei zijn)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
![]()
maar ok, we gaan de strijd aan..