Welnee, we gunnen je een rustige binnenkomstTiberius schreef:Dan heb ik hier niet veel gemist dus? Gedurende mijn vakantie.Ichtus schreef:dat al een paar weken zo is...MarthaMartha schreef:... het vandaag erg rustig is op rf.........

Welnee, we gunnen je een rustige binnenkomstTiberius schreef:Dan heb ik hier niet veel gemist dus? Gedurende mijn vakantie.Ichtus schreef:dat al een paar weken zo is...MarthaMartha schreef:... het vandaag erg rustig is op rf.........
he vervelend zeg,Moni schreef:nee, want dat helpt niet tegen de pijn die ik nu voel... de hoofdpijn was gister en daar hielp de paracetamol niethenriët schreef:idee om een aleve in te nemen?
dank jehenriët schreef:he vervelend zeg,Moni schreef:nee, want dat helpt niet tegen de pijn die ik nu voel... de hoofdpijn was gister en daar hielp de paracetamol niethenriët schreef:idee om een aleve in te nemen?
sterkte !
Je hebt gelijk, maar dat moet je ook wel kunnen.henriët schreef:Wat er is, dat weet ik niet, maar probeer te zien op Hem, op Hem mag je je betrouwen stellen, Hij zal het niet beschamen
( ja ik weet het het is makkelijk gezegd.... en ik weet wie het zegt...)
hey, nog steeds niet terug?henriët schreef:...ik jullie even groet:)
Heerlijk is zo'n actie (als je klaar bent dan en de ruimte overziet)...Lassie schreef:.....ik de keuken aan het schoonmaken ben
.....heel veel ongebruikte servies in de kasten staat
.....ik die lekker op zolder neer ga zetten
.....ik nu heel veel ruimte in de keuken heb
.....ik ook heel veel spul in de kliko gegooid heb omdat het kapot was/is.
MarthaMartha schreef:hey, nog steeds niet terug?henriët schreef:...ik jullie even groet:)
Ja lachen heIchtus schreef:... ik enorme schik heb
... ik iets wat hier op het forum gebeurd geweldig vind![]()
doe maar in het 'wist je dat' onderwerp