Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [3]

albion

Bericht door albion »

Rens schreef:De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......

het huurcontract is onderweg naar Wekerom.......
het is altijd weer fijn als het defiitief is. dat afwachten is soms zenuwslopend. we hebben ons huis verkocht. in zes weken tijd heb ik drie contracten moeten tekenen (dan denk je he dat is gebeurd, maar nee, dan kregen ze de financiën niet rond, of er komt iets anders tussen en dan konden we opieuw beginnen.
Dat is vlgd week al. heeft 'the lady' het ook in de gaten wat er gaat gebeuren? gedraagt ze zich anders? :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:
Wilma van den Berg schreef:
Rens schreef:De definitieve toewijziging van het huisje............huur gaat 19 januari in................en DV 24 januari staat voor de verhuisdatum...........net een dag voor m'n birthday.......

het huurcontract is onderweg naar Wekerom.......
Fijn Rens!
nu nog 4 sterke helpende handen en twee ranke schoonmaakhanden.......
je kunt maar beter verweerde schoonmaakhanden hebben want die weten van wanten. :mrgreen:
wim

Bericht door wim »

Kaw schreef:Vanmorgen heb ik deze situatie herhaald om de garage te berijken [...]
Nou, volgens mij werd de garage er niet veel rijker van. :wink:
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef: Dat is vlgd week al. heeft 'the lady' het ook in de gaten wat er gaat gebeuren? gedraagt ze zich anders? :)
ja, ze gedraagd zich wel iets ánders, maar dat komt óók doordat ik sinds gisteren een hond erbij heb, Puck:

Afbeelding

Het is een klein soort herder, een teefje van 4 jaar oud, en héél erg lief. Maar the Lady is nog een beetje grommerig.....nou ja, dat trekt ook wel bij...........

al met al is het voor allebei een spannende week terwijl het huis een steeds chaotischer aanblik biedt.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marco

Bericht door Marco »

Mister schreef:In geval van nood kun je een remlichtlampje in je gewone verlichting duwen... 8)
Dat was waarschijnlijk niet het grootste probleem. Als de auto niet 'merkt' dat je op de rem staat wil-ie niet schakelen. Zoiets.
albion

Bericht door albion »

Rens schreef:
albion schreef: Dat is vlgd week al. heeft 'the lady' het ook in de gaten wat er gaat gebeuren? gedraagt ze zich anders? :)
ja, ze gedraagd zich wel iets ánders, maar dat komt óók doordat ik sinds gisteren een hond erbij heb, Puck:

Afbeelding

Het is een klein soort herder, een teefje van 4 jaar oud, en héél erg lief. Maar the Lady is nog een beetje grommerig.....nou ja, dat trekt ook wel bij...........

al met al is het voor allebei een spannende week terwijl het huis een steeds chaotischer aanblik biedt.............
een mooie hond hoor. maar is het niet wat druk, een verhuizing, twee honden die nog aan elkaar moeten wennen?
Rens

Bericht door Rens »

albion schreef:
een mooie hond hoor. maar is het niet wat druk, een verhuizing, twee honden die nog aan elkaar moeten wennen?
ze merken dat ze niet in de weg moeten lopen, en hebben allebei een rustig plekje uit "de loop" opgezocht, de lieverds..........
Moderatorbericht:
Vincent

Bericht door Vincent »

basisboek sterrenkunde. Heb ik altijd al iets meer over willen weten!
Lassie

Bericht door Lassie »

2 mooi overhemden voor m'n vriend
een kadootje voor m'n vriend
sjaal (voor mezelf)
jus d' orange
tandpasta
judith

Bericht door judith »

nix
Rens

Bericht door Rens »

nieuwste aanwinst: de eerste speelpartij tussen Lady en Puck............maar Puck vindt het maar een beetje vreemd, zo'n onderdeurtje dat op haar af komt stuiven.................. :mrgreen:
Moderatorbericht:
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

judith schreef:nix
aach, moeten we nou medelijden met je hebben? 8)
Lassie

Bericht door Lassie »

een vloerkleed..... :mrgreen:
Unionist

Bericht door Unionist »

Vincent schreef:basisboek sterrenkunde. Heb ik altijd al iets meer over willen weten!
Hier kun je een gratis cd bestellen met de titel "De typologie der sterren". Heel boeiend!
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
vandendijk

Bericht door vandendijk »

-het boek "Samengevloeid" over de geschiedenis van de Oud.Ger.Gem.in Ned in de laatste helf van de 20e eeuw.
-een paar haakjes voor mijn riemen. Zodat ze fatsoenlijk kunnen hangen. Was al heeeeeeel lang nodig :!:
Gesloten