Ik ook...Bert Mulder schreef:Ik houd me ook aanbevolen....pierre27 schreef:Heeft iemand de rouwdienst van ds Wink voor mij, graag evt per pb als deze er is.
Preken beluisteren op internet
Re: Preken beluisteren op internet
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Heeft iemand nog preken van ds. A.D. Muilwijk? Dan houd ik me aanbevolen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
http://audioserver.nl/?option=content&t ... ser_id=270
17/01/2010 10:00 - 1:40:43
(doop)preek Ds Lohuis over gehoorzaamheid
17/01/2010 10:00 - 1:40:43
(doop)preek Ds Lohuis over gehoorzaamheid
Tuurlijk, jij weet ook dat het uitmaakt van wie. Als jij iets over ds. Roos vraag en ik heb wel die tekst, maar van mevr. ds. huppeldepup, ben je daar toch ook niet tevreden mee....caprice schreef: Maakt het nog uit van wie? Ik heb nog een preek van ds. A. Kort over 1 Johannes 1, maar volgens mij niet specifiek over die verzen.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Deze poster vroeg volgens mij een preek over die tekst van iemand? Als ik daar mee kan helpen wil ik dat doen, en bied ik aan wat ik heb.vlinder schreef:Tuurlijk, jij weet ook dat het uitmaakt van wie. Als jij iets over ds. Roos vraag en ik heb wel die tekst, maar van mevr. ds. huppeldepup, ben je daar toch ook niet tevreden mee....caprice schreef: Maakt het nog uit van wie? Ik heb nog een preek van ds. A. Kort over 1 Johannes 1, maar volgens mij niet specifiek over die verzen.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Er zijn de laatste tijd weer nieuwe preken toegevoegd o.a. van Ds J. van Rijswijk.
vandaag hebben we drie lezingen geluisterd van Ds Koekkoek over reuzen
(een CD van mijn broer gekregen met allerlei preken en lezingen van vogels van diverse pluimage
)
de lezingen waren erg leerzaam!
je kunt ze vinden op http://www.triomfatorkapel.nl/
onder Bijbelstudies
er zijn 3 lezingen over reuzen
(een CD van mijn broer gekregen met allerlei preken en lezingen van vogels van diverse pluimage

de lezingen waren erg leerzaam!
je kunt ze vinden op http://www.triomfatorkapel.nl/
onder Bijbelstudies
er zijn 3 lezingen over reuzen
Preken gezocht van ds. F. Mallan
Die kun je wel bestellen bij Sweelinck 25, maar ook bij Gebr. Koster of andere boekhandels kunnen ze je wel verder helpen.hans123 schreef:Preken gezocht van ds. F. Mallan
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Dan heb ik je verkeerd begrepen. De poster vroeg namelijk om een preek van ds. Heemskerk en vervolgens vraag jij: maakt het uit van wie? Ik interpreteerde dit als: maakt het uit van welke dominee de preek is. Dat maakt natuurlijk uit omdat elke dominee het verschillend uitlegt en zij de preek van ds. Heemskerk juist zo mooi was.caprice schreef:Deze poster vroeg volgens mij een preek over die tekst van iemand? Als ik daar mee kan helpen wil ik dat doen, en bied ik aan wat ik heb.vlinder schreef:Tuurlijk, jij weet ook dat het uitmaakt van wie. Als jij iets over ds. Roos vraag en ik heb wel die tekst, maar van mevr. ds. huppeldepup, ben je daar toch ook niet tevreden mee....caprice schreef: Maakt het nog uit van wie? Ik heb nog een preek van ds. A. Kort over 1 Johannes 1, maar volgens mij niet specifiek over die verzen.
Excusus...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
bron refdag.nlTwee hervormde predikanten hebben een website opgezet over ds. G. Boer (1913-1973).
Zie ook: http://www.passievoorhetevangelie.nl
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanaf preek geluisterd op esnips van Ds. E.C. Adams over Hand. 8 zeer aan te prijzen
Eventjes tussendoor:Diederik schreef:Vanaf preek geluisterd op esnips van Ds. E.C. Adams over Hand. 8 zeer aan te prijzen
Diederik, het weinige wat ik in een paar berichtjes van je lees trekt me aan...
Misschien tot ongenoegen van de overgrote menigte hier...
Maar: Blijf pal staan als het om de waarheid gaat.
Schelden is niet aangenaam, maar smaadheid dragen om christus wil (dat is genade!)
en daar kom je niet onderuit als je naar Zijn Woord wil getuigen.
Ik hoop je een beetje te volgen als je het niet hinderlijk vind?
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Daar ben ik bij aanwezig geweest, toen hij in Nederland was. Het was erg fijn. Ik hoop dat hij snel nog eens langs komt in Holland.Diederik schreef:Vanaf preek geluisterd op esnips van Ds. E.C. Adams over Hand. 8 zeer aan te prijzen
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Diederik schreef:
Vanaf preek geluisterd op esnips van Ds. E.C. Adams over Hand. 8 zeer aan te prijzen
Daar ben ik bij aanwezig geweest, toen hij in Nederland was. Het was erg fijn. Ik hoop dat hij snel nog eens langs komt in Holland.
Dat hoop ik ook een erg fijne Ds. Ik heb hem gehoord in Brakel en Barneveld-Centrum
Daar ben ik bij aanwezig geweest, toen hij in Nederland was. Het was erg fijn. Ik hoop dat hij snel nog eens langs komt in Holland.
Dat hoop ik ook een erg fijne Ds. Ik heb hem gehoord in Brakel en Barneveld-Centrum