refo schreef: Dat tweebenig wezen heeft broek aan. Is daarom NIET vrouwelijk.
(Zie de forumregels)

refo schreef: Dat tweebenig wezen heeft broek aan. Is daarom NIET vrouwelijk.
(Zie de forumregels)
Haha... op foto 4 loopt mijn vriendin... tenminste, dat dacht ik altijd. Maar ze heeft een broek aan. Moet ik nu bang zijn dat het een man is? Hoe kom ik daar achter voor het huwelijk? Dat kan niet. Maar een homohuwelijk kan ook weer niet. Wat een dilemma's. Wie heeft de oplossing?refo schreef:Makkelijk: koe is vrouwelijk. Dat tweebenig wezen heeft broek aan. Is daarom NIET vrouwelijk.
(Zie de forumregels) Conclusie: het tweebenig wezen is geen koe.
Overigens zie ik meer dan vier wezens op de foto.
slecht plan.Tiberius schreef:Of ga eens met de persoon in kwestie winkelen.
Ok. Hoe laat is het?Kippetje schreef:slecht plan.Tiberius schreef:Of ga eens met de persoon in kwestie winkelen.
ik háát winkelen en ben toch écht 100% vrouw
(* kijkt op de klok* ) 16:04 uurTiberius schreef:Ok. Hoe laat is het?Kippetje schreef:slecht plan.Tiberius schreef:Of ga eens met de persoon in kwestie winkelen.
ik moet zeggen, dat het toch wel zo werkt...ook al wist ik waarom die het vroeg, was mijn eerste reactie alsnog: hoezo?Kippetje schreef:(* kijkt op de klok* ) 16:04 uurTiberius schreef:Ok. Hoe laat is het?Kippetje schreef:slecht plan.Tiberius schreef:Of ga eens met de persoon in kwestie winkelen.
![]()
![]()
hmprff schreef: ik moet zeggen, dat het toch wel zo werkt...ook al wist ik waarom die het vroeg, was mijn eerste reactie alsnog: hoezo?
oja, niemand heeft gelezen wat ik zei he...Kippetje schreef:hmprff schreef: ik moet zeggen, dat het toch wel zo werkt...ook al wist ik waarom die het vroeg, was mijn eerste reactie alsnog: hoezo?
sssssst joh, niet zeggen![]()
straks gaan 'ze' nog denken dat ze ons kunnen doorgronden.......
Hmm, ik tel minstens 6 koeien en als ik goed kijk, maar het is niet heel duidelijk, maar het kunnen er zelfs 9 zijn. En o ja, er loopt ook nog een homo erectus bij. Wel een koei van vraag hoor.
Moeten we letten hoe ze allemaal lopen?Marnix schreef:
Ik beperkte me maar even tot de koeien op de voorgrond en liet de ondefinieerbare vlekjes verderop maar even buiten beschouwen, die zijn slechts onderdeel van de achtergrond