Steekproeven met n=1 tellen niet.HersteldHervormd schreef:Doe niet zo drammerig. Ik denk dat het best wel gevaarlijk kan zijn, omdat ik dat namelijk in mijn nabije omgeving gezien hebt.Framboos schreef:Ik ben wel nieuwsgierig of je achter deze uitspraak blijft staan?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
COVID-19
Re: COVID-19
Is gewoon vragen zonder kwalificatie te ingewikkeld geworden?Valcke schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:…en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat.
Nu nuanceer je toch je stelling. In eerste instantie presenteerde jij het als feit en nu als vermoeden.HersteldHervormd schreef:Doe niet zo drammerig. Ik denk dat het best wel gevaarlijk kan zijn, omdat ik dat namelijk in mijn nabije omgeving gezien hebt.Framboos schreef:Ik ben wel nieuwsgierig of je achter deze uitspraak blijft staan?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
-
Ook voor jou, wat wil je bereiken?merel schreef:Nu nuanceer je toch je stelling. In eerste instantie presenteerde jij het als feit en nu als vermoeden.HersteldHervormd schreef:Doe niet zo drammerig. Ik denk dat het best wel gevaarlijk kan zijn, omdat ik dat namelijk in mijn nabije omgeving gezien hebt.Framboos schreef:Ik ben wel nieuwsgierig of je achter deze uitspraak blijft staan?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest?Wim Anker schreef:Is gewoon vragen zonder kwalificatie te ingewikkeld geworden?Valcke schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:…en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
@ hersteld hervormd Dat je geen ongenuanceerde en ongefundeerde uitspraken doet over dit gevoelige onderwerp. Heel internet wordt volgekwakt met wappie verhalen die helaas veel mensen geloven. De stelling ' onvruchtbaar door vaccinatie' is ook zo de wereld in gekomen, terwijl het nergens op gestoeld is.
Idem met de continue verwijzing naar mogelijke lange termijn effecten van het vaccin. Het wordt keer op keer gezegd zonder enige onderbouwing. Ook als ernaar gevraagd wordt reageer je lacherig, maar neem je het niet terug.
Idem met de continue verwijzing naar mogelijke lange termijn effecten van het vaccin. Het wordt keer op keer gezegd zonder enige onderbouwing. Ook als ernaar gevraagd wordt reageer je lacherig, maar neem je het niet terug.
Laatst gewijzigd door merel op 21 dec 2021, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat ben ik niet met je eens. Wim Anker vertelt hier herhaaldelijk dingen die niet waar zijn, alsof ze dat wel zijn. Voor HersteldHervormd geldt ook dat hij onjuistheden neerschrijft, zonder onderbouwing.eilander schreef:Ik herken dit niet voor refoforum. Degenen die hier feitelijke informatie delen en duiden, hebben volgens mij ook gezag.Ambtenaar schreef:Dat ben ik niet zomaar met je eens. Ik zie de verspreiding van alternatieve gedachten als een gevolg van beschikbaarheid van onjuiste informatiebronnen. Als mensen in een frame gevangen zitten, is het vrijwel niet mogelijk ze er uit te halen. Ik ga tegenwoordig iedere discussie over bijv. corona uit de weg, simpelweg omdat mensen zich niet willen laten overtuigen en ik geen zin heb in verhitte discussie.eilander schreef: Ik kan me niet voorstellen dat het weghalen van verkeerde informatie, alsof deze gedachten niet bestaan, beter is dan het feitelijk en openbaar weerspreken ervan.
Eén van de problemen daarbij is dat informatiebronnen aan elkaar gelijk gesteld worden. Aan hetgeen Jaap van Dissel zegt, wordt evenveel waarde toegekend als wat te lezen is op xandernieuws.nl. Ik wil echter graag leven met de veronderstelling dat er sprake is van een verschil tussen gezaghebbende bronnen en dubieuze bronnen.
Natuurlijk zijn dat geen opvattingen die de belijdenis direct raken, maar het ruimte geven aan onzinverhalen is wel degelijk een verantwoordelijkheid van een website.
Niet onderbouwde onzin zou mijns inziens gemodereerd moeten worden. Als iemand een poging doet tot onderbouwing, is het alweer een ander verhaal. Nu is het gewoon de dwaasheid gekroond en een onnodige frustratie voor mensen die wel verstand van zaken hebben. Nu is het duidelijk dat op een forum iedereen zijn zegje moet kunnen doen. Maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen maar alles moet kunnen zeggen wat hij meent of denkt of in hem of haar opkomt.
Laatst gewijzigd door DDD op 21 dec 2021, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ervaring. 2 gezinsleden zijn al 4 dagen "grieperig, verkouden". Omicron symptomen. 3x zelftest negatief, laatste vandaag beide positief.parsifal schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest?Wim Anker schreef:Is gewoon vragen zonder kwalificatie te ingewikkeld geworden?Valcke schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:…en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat.
Ik had het niet opgevat als een vraag maar als een stelling (daarom heb ik de verkorte quote hierboven (die ik zelf verkort had overigens) aangepast tot de volledige quote).Wim Anker schreef:Is gewoon vragen zonder kwalificatie te ingewikkeld geworden?Valcke schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:ik heb het idee dat de omicron nu al veel en veel verder is verspreid dan we denken en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat. Voor de jaarwisseling is 80% van NL besmet die het voelt als een ietsie pietsie verkoudheid.
Prima wat mij betreft wanneer je het inderdaad als een vraag gesteld had.
Eilander wees er al op dat je schreef: 'Ik heb het idee'. Dus daar zit inderdaad een voorbehoud in.
Dat had ik eerst zo niet gelezen, maar wanneer je het inderdaad als vraag bedoeld hebt, dan neem ik graag mijn woorden terug.
Dit tendeert wel richting laster. Als de pro vaccinatie adepten censuur nodig hebben om hun eenzijdige verhaal overeind te houden prima. Het virus zal er geen gevaccineerde minder om besmetten.DDD schreef:Dat ben ik niet met je eens. Wim Anker vertelt hier herhaaldelijk dingen die niet waar zijn, alsof ze dat wel zijn.
En voorts ben ik benieuwd naar de onwaarheden. Kom maar op zou ik zeggen! De oversterfte heeft in ieder geval de voorpagina van de Telegraaf gehaald vandaag.
Laatst gewijzigd door Wim Anker op 21 dec 2021, 23:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Omicron geeft toch dezelfde symptomen als de andere varianten of ben ik abuis?Wim Anker schreef:
Ervaring. 2 gezinsleden zijn al 4 dagen "grieperig, verkouden". Omicron symptomen. 3x zelftest negatief, laatste vandaag beide positief.
Abuis. Of gewoon weer eens beroerd geïnformeerd.merel schreef:Omicron geeft toch dezelfde symptomen als de andere varianten of ben ik abuis?Wim Anker schreef:
Ervaring. 2 gezinsleden zijn al 4 dagen "grieperig, verkouden". Omicron symptomen. 3x zelftest negatief, laatste vandaag beide positief.
' weer eens verkeerd geïnformeerd' kan ik niet plaatsen.Wim Anker schreef:Abuis. Of gewoon weer eens beroerd geïnformeerd.merel schreef:Omicron geeft toch dezelfde symptomen als de andere varianten of ben ik abuis?Wim Anker schreef:
Ik spreek je wekelijks aan op onwaarheden. Maar natuurlijk moet ik mijn standpunt onderbouwen, dus ik ga op zoek.Wim Anker schreef:Dit tendeert wel richting laster. Als de pro vaccinatie adepten censuur nodig hebben om hun eenzijdige verhaal overeind te houden prima. Het virus zal er geen gevaccineerde minder om besmetten.DDD schreef:Dat ben ik niet met je eens. Wim Anker vertelt hier herhaaldelijk dingen die niet waar zijn, alsof ze dat wel zijn.
En voorts ben ik benieuwd naar de onwaarheden. Kom maar op zou ik zeggen! De oversterfte heeft in ieder geval de voorpagina van de Telegraaf gehaald vandaag.
De opmerking over oversterfte is alvast alweer een mooi voorbeeld. Want in werkelijkheid is de oversterfte waar jij op doelt volgens Omtzigt in ieder geval naar alle waarschijnlijkheid niet aan de inentingen te danken, en dat onderbouwt hij ook uitvoerig: https://pieteromtzigt.nl/blog/oversterf ... -onderzoek.
Dus een dergelijke opmerking zonder nadere toelichting, terwijl je zelf steeds hebt gesuggereerd dat de oversterfte zou komen door inentingen, is op zijn hoogst een halve waarheid.
Kijk, we gaan vooruit. Van de hele leugen is het al een halve waarheid. Onderzoek lijkt me op z'n plaats om te achterhalen of ik toch niet een hele waarheid spreek.DDD schreef:Ik spreek je wekelijks aan op onwaarheden. Maar natuurlijk moet ik mijn standpunt onderbouwen, dus ik ga op zoek.Wim Anker schreef:Dit tendeert wel richting laster. Als de pro vaccinatie adepten censuur nodig hebben om hun eenzijdige verhaal overeind te houden prima. Het virus zal er geen gevaccineerde minder om besmetten.DDD schreef:Dat ben ik niet met je eens. Wim Anker vertelt hier herhaaldelijk dingen die niet waar zijn, alsof ze dat wel zijn.
De opmerking over oversterfte is alvast alweer een mooi voorbeeld. Want in werkelijkheid is de oversterfte waar jij op doelt volgens Omtzigt in ieder geval naar alle waarschijnlijkheid niet aan de inentingen te danken, en dat onderbouwt hij ook uitvoerig: https://pieteromtzigt.nl/blog/oversterf ... -onderzoek.
Dus een dergelijke opmerking zonder nadere toelichting, terwijl je zelf steeds hebt gesuggereerd dat de oversterfte zou komen door inentingen, is op zijn hoogst een halve waarheid.