Jazeker.Mannetje schreef:Binnen de gereformeerde gemeente?
Jazeker.Mannetje schreef:Binnen de gereformeerde gemeente?
Dit zijn ouderwetse schoenen vroeger noemde we het collegeschoes in zachtere vorm mocassins.Jantje schreef:Charles schreef:Wat boer niet kent dat vreet hij niet.![]()
Zeker.
Ik ben traditioneel ingesteld, zoals je weet, en dat geldt ook hiervoor.
Jij draagt gewoon classic Mephisto's?Jantje schreef:
Amerikaans van origine: https://dieworkwear.com/2018/09/06/the- ... ck-tassel/ (helaas lijken de foto’s niet te meer werken).samanthi schreef: Dit zijn ouderwetse schoenen vroeger noemde we het collegeschoes in zachtere vorm mocassins.
Nee. Gewoon, eenvoudig en traditioneel.Ambtenaar schreef:Jij draagt gewoon classic Mephisto's?Jantje schreef:
Klompen.Jantje schreef:Nee. Gewoon, eenvoudig en traditioneel.Ambtenaar schreef:Jij draagt gewoon classic Mephisto's?Jantje schreef:
Helaas wel ja. Zou niet zo moeten zijn.Herman schreef:Lifestyle zie ik als typisch een GG-dingetje.
Dat is inmiddels alweer ouderwets.refo schreef:Klompen.Jantje schreef:Nee. Gewoon, eenvoudig en traditioneel.Ambtenaar schreef:Jij draagt gewoon classic Mephisto's?Jantje schreef:
Zou er nou ook een app komen? Dat zou ik wel handig vinden.De website www.gergeminfo.nl schreef:Na vijf jaar zeer veel dienst te hebben bewezen gaat woensdag (30 december) een nieuwe website www.gergeminfo.nl online. Met uiteraard dezelfde informatie maar dan in een nieuw jasje. Maar de nieuwe site zal ook nieuwe items tonen. Graag tot woensdag a.s.