mmm... ik heb zó vreselijk zin in allemaal lekkere dingen...
dat ik maar beter kan bedenken wat ik ga eten vóór ik naar C1000 ga, anders kom ik met teveel lekkere dingen thuis....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Wij hebben gisteravond kip provencal gehad, met (groene) asperges, en gestampte erpels met kaas
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Volgens de Nederlandse consumentenbond zijn de meeste rookworsten nimmer met rook in aanraking geweest. In dat opzicht is onze worst een echte
Tja, met zulk soort redenering is verse worst geen worst dus....
je bent niet heel precies in je taal, mijn vriend....
dan moet je zeggen: onechte, oftewel namaak, rookworst....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:
Is er ook iets als onechte worst?
Volgens de Nederlandse consumentenbond zijn de meeste rookworsten nimmer met rook in aanraking geweest. In dat opzicht is onze worst een echte
Tja, met zulk soort redenering is verse worst geen worst dus....
je bent niet heel precies in je taal, mijn vriend....
dan moet je zeggen: onechte, oftewel namaak, rookworst....
Geniet maar van die heerlijke rookworsten... daar maak je mij jaloers mee!! Ik kan hier wel rookworst kopen ( kielbasha of Polish sausage) maar dat is "ingespoten rooksmaak " niet echt dus.. Het is een surrogaat, maar we doen het er mee..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet schreef:Geniet maar van die heerlijke rookworsten... daar maak je mij jaloers mee!! Ik kan hier wel rookworst kopen ( kielbasha of Polish sausage) maar dat is "ingespoten rooksmaak " niet echt dus.. Het is een surrogaat, maar we doen het er mee..
als jij je adres doorgeeft, dan zorg ik wel dat een paar échte rookworsten jouw kant op gaan.......